تازه های سایت

کد مطلب: 53518
23. تير 1402 - 13:48
امام جمعه نهاوند گفت: مسئولان باید مانند رئیس جمهور شبانه روز تلاش کنند و مردم را امیدوار و دلگرم کنند و پیام این سفرها این است که مسئولان هرچه توان دارند برای خدمت به مردم به کار گیرند

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: سمت و سوی هیئت‌ها و عزاداری‌ها باید توجه به دین، اخلاق و احکام مردم و توجه به ارزش‌های دینی باشد.

  وی اظهار داشت: پیام همیشه عاشورا مقاومت در برابر ظلم و فساد است و امروز هم جنگ حق و باطل ادامه دارد و توجه به امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم لازم است.

  امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای آفریقایی نشان‌دهنده تلاش و فعالیت و برنامه‌ریزی دولت برای ارتباط با دنیا و رفع مشکلات مردم است. 

وی بیان داشت: مسئولان باید مانند رئیس جمهور شبانه روز تلاش کنند و مردم را امیدوار و دلگرم کنند و پیام این سفرها این است که مسئولان هرچه توان دارند برای خدمت به مردم به کار گیرند.

  حجت الاسلام‌ مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: غربی ها و آمریکایی ها آتش بیار جنگ اوکراین شده اند و سازمان های بین المللی را به سخره گرفته اند و تسلیحات ممنوعه به اوکراین می دهند و به دنبال جنگ پراکنی هستند. 

وی عنوان کرد: غربی‌ها به ادعای خودشان از حقوق بشر حمایت می کنند ولی در عمل از جنایات صهیونیست‌ها حمایت می کنند و تمام جنگ های دنیا زیر سر آنها و برای منافع آنها است و در عمل نشان داده اند که دلسوزی آنها برای حقوق بشر دروغی بیش نیست.

امام جمعه نهاوند در بخش پایانی خطبه‌ها اظهار داشت: مسئولان، مبلغین، مداحان و هیئت امنا و اعضای هیئت‌های مذهبی در آستانه ماه محرم با برنامه‌ریزی مناسب در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه های این ایام تلاش کنند و از اول محرم پذیرای عزاداران باشند.

دیدگاه شما