تازه های سایت

کد مطلب: 53494
21. تير 1402 - 8:26
رئیس مرکز فنی و حرفه ای برادران نهاوند گفت: طرح تابستانی مهارت برای دانش‌آموزان با همکاری هفت دستگاه در نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، احد ترکمان اظهار کرد: با همکاری هفت دستگاه اداری طرح تابستانی "مهارت" برای دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در مرکز فنی و حرفه این شهرستان اجرا می‌شود. 

وی افزود: این طرح با استفاده از فرصت تعطیلات تابستان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برای فراگیری مهارت‌های کاربردی و ارتقای توانمندی‌های مهارتی منطبق با ویژگی‌های فردی اجرا می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای برادران در نهاوند گفت: در این طرح کمیته امداد، اداره کار و تعاون، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد، بسیج سازندگی و صدا و سیما با مرکز فنی و حرفه‌ای تفاهمنامه‌ای را امضا کرده‌اند که در طول تابستان به مدت دو ماه نسبت به آموزش دانش‌آموزان اقدام کنند.

وی گفت: تقویت و توسعه فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی مهارت‌های دانش‌آموزان، کمک به خلاقیت و نوآوری حرفه‌ای دانش آموزان، استعداد و رغبت‌سنجی، آموزش مهارت‌های نرم و مهارت‌های فنی و حرفه ای از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

ترکمان افزود: جامعه هدف این طرح در دو گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال است که به مدت دو ماه از ۱۵ تیرماه فعالیت‌های خود را آغاز کرده و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در طرح تابستانی مهارت ۲۲ رشته مهارتی متناسب با نیاز روز جامعه از ۶۰ تا ۱۲۰ ساعت به دانش‌آموزان داوطلب به صورت رایگان آموزش داده می‌شود.

دیدگاه شما