تازه های سایت

کد مطلب: 53485
20. تير 1402 - 8:10
نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پیگیری‌ های صورت گرفته از طریق خیرین و بنیاد برکت مجموعاً ۲۸ مدرسه برای شهرستان احداث می شود که برخی از آن ها در شرف تکمیل و یا در دست اقدام می باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی با اشاره به حضور  معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نهاوند گفت: بازدید از پروژه های شهرستان از برنامه های این سفر یک روزه بود.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  با پیگیری‌ های صورت گرفته از طریق خیرین و بنیاد برکت مجموعاً ۲۸ مدرسه برای شهرستان احداث می شود که برخی از آن ها در شرف تکمیل و یا در دست اقدام می باشد که پروژه مدرسه شهر فیروزان و روستای رزینی با مشارکت گروه عظام از این دست می باشد.

وی با اشاره به اینکه گروه عظام در خصوص این دو مدرسه به صورت کامل به تعهدات خود عمل نموده است گفت: این گروه اعلام آمادگی دارد در صورت اجرای تعهدات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، اقدام به ساخت ۳ مدرسه دیگر در شهرستان نماید.

شهبازی بیان کرد: مدرسه مشارکتی خیری که از محل حقوق و دریافتی ها در حال ساخت می باشد فعال بوده و در حال اجرای سقف طبقه اول و بتن ریزی طبقه دوم می باشد و اسکلت پروژه به صورت کامل بزودی تحویل خواهد شد.

دیدگاه شما