تازه های سایت

کد مطلب: 53456
17. تير 1402 - 7:11
نماینده نهاوند در مجلس از تخصیص 18 میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و ساماندهی محورهای نهاوند مانند سه راهی فارسبان و ورودی و خروجی نهاوند و فیروزان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی گفت: پیرو بازدید اردیبهشت ماه از روستای فارسبان و مطالبه به حق اهالی در خصوص ایمن سازی و تعریض سه راهی پر خطر ورودی فارسبان، با پیگیری های صورت گرفته و جلسه در وزارت راه و شهرسازی، مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات داخلی وزارتخانه تخصیص یافت.

 نماینده نهاوند با اشاره به اینکه عملیات عمرانی در حوزه راه های مواصلاتی شهرستان با جدیت و سرعت در حال پیگیری است، اظهار داشت: خوشبختانه جلسات و پیگیری های متعددی در وزارتخانه با وزیر محترم راه و شهرسازی و معاونان ایشان برگزار شده است و اعتبارات قابل قبولی برای راه های اصلی و فرعی شهرستان تخصیص یافته است.

شهبازی افزود: علاوه بر اصلاح این سه راهی پرخطر، از سه راهی شهرک به سمت زرینی و فارسبان، جاده در حال تعریض و روکش آسفالت می باشد.

پانزده میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم و روکش آسفالت ورودی و خروجی نهاوند و فیروزان

 نماینده مردم شهرستان نهاوند همچنین گفت: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار جهت ترمیم و روکش آسفالت ورودی و خروجی شهرهای نهاوند و فیروزان در قالب تفاهم بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شهرداری های شهرهای مذکور، تخصیص یافت.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از ورودی و خروجی نهاوند و فیروزان مسیر تردد ترانزیتی می باشد،  مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای نهاوند و ۵ میلیارد تومان برای فیروزان در نظر گرفته شده است.

 نماینده نهاوند با اشاره به اینکه در حوزه راه ها اقدامات موثر و تأثیر گذاری صورت پذیرفته است، گفت: با جدیت پیگیر تأمین و تخصیص اعتبارات مصوب برای راه های مواصلاتی شهرستان منجمله محور نهاوند به فیروزان، نهاوند به آورزمان، نهاوند به بروجرد و تکمیل محورهای گیان، برزول، سه راهی شهرک به رزینی و فارسبان  و سایر جاده‌های روستایی و فرعی شهرستان هستیم و تلاش می کنیم در فصل کاری امسال این پروژه ها با تخصیص به موقع اعتبارات روند رشد خوبی داشته باشند.

دیدگاه شما