تازه های سایت

کد مطلب: 53417
13. تير 1402 - 10:42
مشکل فاضلاب کوچه شهید اکبری نهاوند با ترمیم جدول فاضلاب توسط شهرداری رفع شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پس از چندین پیام از اهالی کوچه شهید اکبری در شهر نهاوند و گلایه از وضعیت فاضلاب این کوچه پیگیری موضوع توسط رسانه‌ها انجام شد.

یکی از اهالی در پیامی به ما نوشته؛ «همان‌طور که در عکسی که برای شما فرستادم چندماهه که مسیر فاضلاب کوچه شهید اکبری را درست نکردن به خدا مریض شدیم از بوی بد فاضلاب از مسئولان درخواست پیگیری داریم»

پس از درج این پیام، شهرداری نهاوند با ارسال تصاویری از حل مشکل این کوچه خبر داد.

شهرداری نهاوند در ادامه اعلام کرد: جدول‌گذاری‌ها در نقاط مختلف شهر جهت دفع آب‌های سطحی ناشی از نزولات آسمانی است و هدایت فاضلاب سبک و سنگین در جداول ممنوع است بنابراین رها کردن فاضلاب سبک و سنگین در معابر عمومی، علاوه بر احتمال انتشار بیماری، باعث ایجاد بوی بد و آلودگی می‌شود که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

لذا به همشهریان توصیه می‌شود به جهت ایجاد محیطی مطبوع‌تر و جلوگیری از نشر آلودگی در محیط زندگی و معابر، نسبت به دفع فاضلاب سبک و سنگین با اداره آب و فاضلاب هماهنگ کنند.

رعایت نکاتی از این قبیل باعث سلامت بیشتر شهروندان و به حداقل رساندن مشکلات در خصوص آب‌گرفتگی معابر و بوی بد جداول می‌شود؛ لذا از همشهریان محترم تقاضا داریم به‌منظور رعایت حقوق دیگر شهروندان از هدایت فاضلاب سبک و سنگین در جداول خودداری نمایند.

دیدگاه شما