تازه های سایت

کد مطلب: 53409
12. تير 1402 - 9:49
فرماندار نهاوند گفت: مدیران همه دستگاه‌ها به فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند .

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه مشترک و ویژه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند و آئین بزرگ‌ترین رونمایی کتاب غرب کشور ضمن گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدا و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان به بحث کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: با توجه به اهتمامی که مقام معظم رهبری به بحث کتاب و کتابخوانی دارند و به تبع دولت سیزدهم پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به کتاب و کتابخوانی دارند.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در دولت سیزدهم در حوزه کتاب و کتابخوانی در حال شکل‌گیری است در شهرستان نهاوند نیز با وجود مدیریت قوی کتابخانه‌ها اقدامات بسیار خوبی در این حوزه رخ داده شده است .

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه سرانه مناسبی در شهرستان در بحث کتاب و کتابخوانی داریم، بیان کرد: امروز بزرگترین رونمایی کتاب در غرب کشور در شهرستان نهاوند و با ۱۱ کتاب رخ داد که یک حرکت بسیار ارزشمند و زیبا است .

وی ادامه داد: خوشبختانه سرانه کتاب در شهرستان سرانه مناسبی است، اما از دهیاران و بخشداران تقاضا داریم توجه ویژه‌ای به مبحث کتاب و کتابخوانی داشته باشند .

احمدوند ضمن تشکر از توجه ویژه شهردار نهاوند به امور فرهنگی شهرستان افزود: مدیران همه دستگاه‌ها به فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند .

وی بیان کرد: هر اقدامی لازم باشد در حوزه کتاب و کتابخوانی انجام خواهیم داد و بنا داریم هر اتفاق مهمی که در شهرستان نهاوند رخ می‌دهد در کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان باشد.

فرماندار نهاوند در خاتمه با اشاره به رونمایی از جمله ماندگار سردار شهید حاج حسین کیانی گفت: شهید حاج حسین کیانی شهید شاخص شهرستان در سال جاری یکی از شهدای برجسته شهرستان نهاوند است که امروز یک جمله ماندگار از این شهید والامقام به عنوان سرلوحه کار مدیران و مسئولان رونمایی شد.

دیدگاه شما