تازه های سایت

کد مطلب: 53406
12. تير 1402 - 8:36
اولین جلسه قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا با حضور مسئولان و مدیران واحدهای تولیدی در نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در این نشست که با حضور فرماندار و نماینده نهاوند در مجلس برگزار شد، گفت: هدف اصلی قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا رفع موانع واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند است.

وی بابیان اینکه مدیران ۲۰ واحد تولیدی در این جلسه حضور داشتند، اظهار داشت: در این جلسه با حضور مسئولان و مدیران واحدهای تولیدی عمده‌ترین مشکلات این واحدها بررسی و مشکل تعدادی از آن‌ها حل شد.

مختاری افزود: این اولین جلسه قرارگاه صنعتی در نهاوند بود و به فراخور این جلسات ادامه خواهد داشت و مشکلات پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته توسط بسیج سازندگی سپاه نهاوند بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان پرداخت‌شده و بیش از ۳۵۰ نفر اشتغال ایجادشده است.

مختاری عنوان کرد: شما مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی مدیران جهادی حوزهٔ کاری خودتان هستید که باید سنگر جهادی خود را حفظ کنید و در این شرایط جنگ اقتصادی دشمن در حال فعالیت هستید.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: وظیفه سپاه و بسیج تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد اشتغال و افزایش تولید است.

وی بیان داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی شهرستان تولید اشتغال برای جوانان است که در صورت رفع موانع تولید اشتغال‌زایی بیشتر خواهد شد و مشکلات کاهش می‌یابد.

پیگیری حل مشکل ۱۲ واحد تولیدی ضرغام احمدوند

فرماندار نهاوند نیز در این جلسه گفت: در این نشست ۱۲ واحد تولیدی مشکل داشتند که پیگیری شد و مسائل آن‌ها را به دستگاه‌های مربوطه ارجاع دادیم.

وی اظهار داشت: در راستای شعار سال و حمایت از واحدهای تولیدی برای ایجاد اشتغال جلسه قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا تشکیل شد و در شهرستان پیگیر حل مشکلات واحدهای تولیدی هستیم و اگر مواردی باشد که نیاز باشد از استان برای حل مشکلات کمک خواهیم گرفت.

احمدوند افزود: دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان و به‌ویژه بانک‌ها باهم تعامل و همکاری داشته باشند تا موانع سد راه واحدهای تولیدی برداشته شود.

وی بیان کرد: این قرارگاه برای تسهیل کار واحدهای تولیدی ایجادشده است و موارد دیگر نیز در ستاد تسهیل استان مطرح و تصمیمی گیری می‌شود.

فرماندار نهاوند گفت: عمده مشکلات این واحدها بحث وام‌ها، سرمایه در گردش، درخواست توسعه واحدها و دریافت تسهیلات است که باید پیگیر حل آن‌ها باشیم.

دیدگاه شما