تازه های سایت

کد مطلب: 53405
12. تير 1402 - 8:36
امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکایی‌ها با سرنگون کردن هواپیمای مسافربری کشورمان و دادن نشان افتخار به فرمانده جنایتکار ناو وینسنس نشان دادند منشأ خشونت و جنایت علیه بشریت هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص سالروز سرنگون کردن هواپیمای مسافربری کشورمان توسط ناو آمریکایی گفت: آمریکا در هر جا حضورداشته منشأ جنایت و تروریسم بوده و ادعاهای حقوق بشری آن‌ها دروغین و فریب مروم دنیا است.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها در کشورهای مختلف دنیا جنایت‌های بی‌شماری انجام دادند و به مجالس عروسی، مردم بازار، بیمارستان‌ها، غیرنظامیان، زنان و کودکان در کشورهای مختلف حمله کردند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: آمریکایی‌ها هواپیمای مسافربری کشورمان را با شلیک موشک از ناو وینسنس سرنگون کردند و مسافران بی‌گناه این پرواز را به شهادت رساندند و مدعیان دروغین حقوق بشر هم سکوت کردند.

وی بیان کرد: آن‌ها در کمال وقاحت و در اوج بی‌شرمی به فرمانده جنایتکار این ناو مدال افتخار دادند تا نشان دهند حقوق بشر برای آن‌ها بی‌معنی است.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: قدردانی از عاملان این جنایت هولناک بار دیگر ثابت کرد که دنیای غرب فقط حقوق بشر را بر اساس معیارهای خود تفسیر می‌کند.

وی ادامه داد: دنیای غرب فقط به فکر منافع خودشان هستند و در راستای این منافع حقوق ملت‌های مختلف را ضایع می‌کنند و سازمان‌های حقوق بشری هم ابزاری در دست آن‌ها هستند.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: آمریکایی‌ها منشأ تروریسم هستند و برای اولین بار از بمب اتم استفاده کردند و نه‌تنها ابراز پشیمانی نکردند بلکه به این کار افتخار هم کردند.

وی گفت: از کسانی که هزاران نفر را در سرتاسر جهان و در ژاپن به خاک و خون کشیدند نباید انتظار داشت که حقوق بشر را رعایت کنند و شعارهای آن‌ها پوچ و بی‌معنی و برای فریب مردم دنیا است.

دیدگاه شما