تازه های سایت

کد مطلب: 53366
7. تير 1402 - 7:58
امام جمعه شهر گیان نهاوند:
منافقین سرگردان و متحیر مانده‌اند
امام‌جمعه شهر گیان نهاوند گفت: منافقین سر گردانند و امروز واقعاً به عینه این سرگردانی را مشاهده می‌کنیم و آن‌ها از این شرایطی که برایشان ایجادشده متحیر مانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص جنایت‌های منافقین در هفتم تیر سال 60 و هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: شهید بهشتی فردی مؤمن و انقلابی و در خط ولایت بودند که در حادثه هفتم تیر هدف کینه منافقین قرار گرفت و در این حادثه شهید آیت‌الله حیدری افتخار نهاوند هم آسمانی شد.
وی اظهار داشت: منافقین اول شهید مظلوم بهشتی را ترور شخصیتی کردند تا این عزیزان را از چشم مردم بیندازند و بعد ایشان را ترور کردند و به شهادت رسیدند.
حجت‌الاسلام ربانی افزود: منافقین آیات قران و احادیث را به نفع خودشان تفسیر می‌کردند و توجهی به احکام الهی نداشتند و واقعیت‌ها را نمی‌گفتند و ترور می‌کردند و افراد زیادی را به خاک و خون کشیدند و از هیچ جنایتی فروگذار نبودند.
وی ادامه داد: در زمان جنگ هم منافقین با صدام همکار شدند و مردم عراق را هم ترور و سرگردان کردند و ازآنجا هم رانده شدند و بعد در اروپا و فرانسه و آلبانی مستقر شدند و اخیراً هم که دیدید چه بر سر آن‌ها آمده است.
امام‌جمعه شهر گیان گفت: همان‌طور که قرآن فرموده منافقان سر گردانند و امروز واقعاً به عینه این سرگردانی را مشاهده می‌کنیم و آن‌ها متحیر مانده‌اند.
وی بیان داشت: دیدید پلیس آلبانی که به مقر آن‌ها حمله کرد در چه شرایطی بودند که این وضعیتی که الآن آن‌ها دارند نتیجه مقاومت مردم و دیپلماسی عزتمندانه دولت انقلابی است.
حجت‌الاسلام ربانی گفت: برخی مسئولان هم درگذشته بودند که دیپلماسی التماسی را در پیش گرفتند و هیچ منفعتی هم برای مردم نداشت ولی این دولت استوار ایستاده است.
وی ادامه داد: دیپلماسی عزتمندانه و انقلابی باید این‌گونه باشد و دیدیم که بعد از گفت‌وگو تلفنی رئیس‌جمهور ما با رئیس‌جمهور فرانسه در آنجا هم جلسه سالانه منافقین لغو شد که این نشانه اقتدار است.
امام‌جمعه شهر گیان افزود: منافقین هر جا هستند فساد و فتنه است و اسنادی که از کمپ آن‌ها هم به دست پلیس آلبانی افتاده نشان می‌دهد که آن‌ها در حال اقدامات تروریستی و جاسوسی علیه دیگر کشورها هم بودند.
وی اظهار داشت: منافقین امروز بی‌وطن‌تر از همیشه هستند و همان‌طور که حاج قاسم گفتند؛ سرگردان شدند کسانی که تیری به سمت این انقلاب پرتاب کردند و امروز این‌طور شده است و همه‌کسانی که علیه این انقلاب مقدس اسلامی اقدامی کردند شرایط آن‌ها را می‌بینیم که به چه خواری افتاده‌اند.

دیدگاه شما