تازه های سایت

کد مطلب: 53358
6. تير 1402 - 8:51
امام‌جمعه نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی جنایت‌های بی‌شماری در حق مردم انجام دادند و مدعیان دروغین حقوق بشر هم همواره سکوت کردند و این نشان‌دهنده مواضع دوگانه و استفاده ابزاری آن‌ها در موضوع حقوق بشر است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: همان‌طور که امام راحل فرمود؛ سازمان‌های مدعی حقوق بشر ابزاری در دست شیطان بزرگ هستند و نباید فریب این شعارهای آن‌ها را بخوریم.

وی اظهار داشت: این روزها به‌عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است که علت این نام‌گذاری حوادثی است که علیه انقلاب اسلامی و مردم اتفاق افتاده که قابل‌بررسی و تشریح است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در ششم تیرماه ترور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر اتفاق افتاد که خدا ایشان را نجات داد و ایشان را به‌عنوان ذخیره‌ای برای هدایت انقلاب اسلامی حفظ کرد.

وی به دیگر حوادث این هفته اشاره کرد و ادامه داد: حادثه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی ویارانش ازجمله شهید آیت‌الله حیدری از نهاوند، هشتم تیر بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم صدام و با پشتیبانی دولت‌های غربی که سلاح‌های شیمیایی در اختیار صدام قرار دارند.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: یازدهم تیرماه شهادت شهید محراب شهید آیت‌الله صدوقی و دوازدهم تیر حمله به هواپیمای مسافربری کشورمان توسط ناو آمریکایی اتفاق افتاد که این جنایات یا مستقیماً توسط آمریکایی‌ها یا توسط عوامل آن‌ها مانند منافقین انجام شد.

وی بیان داشت: قبل از انقلاب هم آمریکا به‌واسطه طاغوت بر این کشور مسلط بود و کشور را غارت می‌کرد و بعد از انقلاب هم گروهک‌ها را به جان انقلاب انداختند و ۱۷ هزار نفر شهید ترور نتیجه حمایت‌های آمریکا از منافقین است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در فتنه ۷۸ و ۸۸ و حوادث مختلف بعدازآن هم این دشمنان نقش داشتند و باوجوداین همه جنایت هنوز هم آمریکا و اروپا از منافقین حمایت می‌کنند.

وی گفت: منافقین جنایت‌های بی‌شماری در حق این مردم انجام دادند و مدعیان دروغین حقوق بشر هم همواره سکوت کردند و این نشان‌دهنده مواضع دوگانه آن‌ها در موضوع حقوق بشر است.

حجت‌الاسلام مغیثی بیان داشت: مردم ما شعار مرگ بر آمریکا را به‌واسطه چندین دهه جنایت آن‌ها در حق ملت ایران، فریاد می‌زنند و آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانند.

وی در پایان گفت: دشمنی آن‌ها هیچ‌وقت با ما تمام نمی‌شود و همواره در حال طراحی هستند و باید مراقب نقشه‌های آن‌ها باشیم.

دیدگاه شما