تازه های سایت

کد مطلب: 53357
6. تير 1402 - 8:51
مدیر اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: آمریکایی‌ها به دروغ ادعای حمایت از حقوق بشر دارند و جنایت‌های مختلفی را بر علیه مردم دنیا انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین محسن یوسفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: منافقین جیره خوار استکبار هستند و در راستای منافع آنها اقدام می‌کنند و در طول این سال‌ها همواره به مردم خیانت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: آنها روزی مردم کوچه و خیابان را ترور کردند و در ۸ سال دفاع مقدس در خدمت صدام و دشمنان کشور بودند و همیشه در فتنه‌ها و آشوب‌ها نقش داشته‌اند.

یوسفی افزود: منافقین برای همیشه در نزد مردم منفور هستند چون با بدترین دشمنان انقلاب اسلامی همنوا شدند و افراد زیادی را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به سالروز حادثه هفتم تیر گفت: در این حادثه غم‌انگیز شهید بهشتی و یاران باوفایش از جمله افتخار نهاوند شهید آیت الله حیدری که همزمان امام جمعه و نماینده نهاوند در مجلس بودند نیز به شهادت رسیدند که سند دیگری از جنایت منافقین در طول انقلاب است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای تشریح ابعاد گسترده جنایت‌های ضد حقوق بشری منافقین و آمریکا است و جا دارد این موضوع تبیین شود.

یوسفی افزود: در تیرماه اتفاقات مختلف و حوادث تاسف باری رخ داده است که نشان می‌دهد غربی ها بر خلاف ادعاهای خود همواره بر ضد حقوق بشر اقدام کرده اند و معیارهای دوگانه‌ای را در این خصوص دارند.

وی ادامه داد: در تاریخ انقلاب اسلامی در این هفته در تیرماه و در سال ۶۰ شورش مسلحانه منافقین بر ضد انقلاب اسلامی را  شاهد بودیم و آنها ۱۷ هزار نفر از هم‌وطنان بی‌گناه ما را به شهادت رساندند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: منافقین جیره خوار و مزدور استکبار و استعمار بودند و امروز هم عملا در خط مقدم تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامی و کشور عزیز ما ایران هستند.

وی به بخش دیگری از ترورهای منافقین اشاره کرد و اظهار داشت: ترور مقام معظم رهبری در ۶ تیرماه و بمب گذاری حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه و شهادت دکتر بهشتی و یارانشان بخش دیگری از جنایت های منافقین است.

یوسفی افزود: شلیک به هواپیمایی مسافربری کشورمان توسط آمریکایی‌ها و ترور شهید صدوقی و اقدامات مشابه دیگر گوشه کوچکی از اقدامات ضد حقوق بشری کشورهای غربی با رهبری آمریکا علیه انسانیت بوده و نشان از دروغین بودن شعارهای حقوق بشری آنها دارد.

وی بیان داشت: هفته حقوق بشر آمریکایی فرصت خوبی است که خوی استکباری و ضد انسانی و جنایات آمریکایی ها برای جامعه تبیین شود و مردم بدانند که آنها هرجا منافعشان در خطر باشد از هیچ جنایتی چشم پوشی نمی‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: امروز ما وظیفه داریم در چهارچوب جهاد تبیین حقایق را به مردم برسانیم و مردم را نسبت به شعار‌های دروغین غرب بیش از پیش آشنا کنیم که قطعا این امر بر خلاف میل آنها و موجب عصبانیت آنها خواهد شد ولی ما باید کار خودمان را انجام دهیم.

دیدگاه شما