تازه های سایت

کد مطلب: 53351
5. تير 1402 - 12:51
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جمع مردم نهاوند
حوادث سال گذشته سنگین‌ترین نبرد ترکیبی بر‌ضد انقلاب بود/ دشمنان در مقابل اراده و باور مردم ذلیل شدند
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: حوادث سال گذشته سنگین‌ترین نبرد ترکیبی بر ضد انقلاب اسلامی بود و هدف این بود ایمان، باور و امید مردم را از بین ببرند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلی نهاوند گفت: دشمنان در این سالها هرچه داشتند بر ضد انقلاب انجام دادند ولی در مقابل اراده مردم ایران امیشه شکست خوردند.

وی اظهار داشت: در حوادث سال گذشته همه کفر و نفاق بر علیه انقلاب جمع شده بودند و طراحی‌های گسترده و پیچیده ای انجام دادند.

حجت الاسلام رستمی افزود: دشمنان همه ابزارهای امنیتی، سیاسی، اقتصادی، رسانه ای را به میدان آوردند و از شخصیت‌های ورزشی، هنری و سلبریتی‌ها در حوادث سال گذشته استفاده کردند و هرکسی را که فکرش را بکنید به میدان اوردند.

وی ادامه داد: برخی در داخل هم، القائات آنها را باور کردند و این سنگین‌ترین نبرد ترکیبی بر ضد انقلاب اسلامی بود که در فتنه سال گذشته اتفاق افتاد و هدف این بود ایمان، باور و امید مردم را از بین ببرند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: از موج این فتنه عبور کردیم ولی مردم به رهبر معظم انقلاب، کشور، انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایمان و باور داشتند و تسلیم این موج نشدند و واقعا خوش درخشیدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شرایط جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری با اطمینان فرمودند؛ نظام بین الملل در حال تغییر به نفع جبهه مقاومت است و این اتفاق را به خوبی می بینیم.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: آمریکایی‌ها امروز در منطقه ذلیل و خوار هستند و در هیچ زمانی اینطور نبوده است و امروز می‌بینیم آمریکایی‌ها به التماس افتاده اند که نیروهای مقاومت آنها را مورد حمله قرار ندهند.

وی بیان داشت: صهیونیست‌ها هم در ضعیف‌ترین شرایط تاریخ خود به سر می‌برند و در داخل و خارج با مشکلات زیادی مواجه هستند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: امروز کشورها در صف ارتباط با ایران اسلامی هستند و وضعیت آمریکا و صهیونیست ها را هم می بینیم که در چه موضعی قرار دارند.

رستمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هدفی که ما به دنبال آن هستیم بسیار متعالی است و در این راه به مجاهدت و کار جهادی نیاز داریم و باید مثل حاج قاسم باشیم.

وی بیان داشت: در گذشته برخی دولت‌مردان ما در گذشته از آزمایش‌های موشکی ناراحت بودند ولی امروز در دولت مردمی، رئیس جمهور ما در رونمایی از موشک هایپرسونیک خودشان حضور می‌یابند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: هزینه‌های به جامانده از ۱۰ سال رکود در گذشته برای حل شدن نیازمند مجاهدت است و این دولت در عرصه های زیادی مقتدر‌‌تر و در حال مجاهدت و کار است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور  به کشورهای مختلف گفت: به یاری خدا پیروزی نهایی برای مومنان است و گشایش‌های واقعی در زندگی مردم و معیشت مردم خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: این ملت باور به شهادت و تکیه به خداوند دارد و راه مقاومت را ادامه می دهد و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

وی در پایان گفت: امروز تنها راه ما مقاومت و ایمان به وعده الهی است و مهمترین وظیفه مسئولان هم خدمت جهادی به مردم است.

دیدگاه شما