تازه های سایت

کد مطلب: 53332
4. تير 1402 - 8:17
معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه مصوبات شورای آموزش‌‌و پرورش باید پیگیری شود، گفت: زمین برای مسکن در شأن فرهنگیان عزیز با توجه به داشته‌های شهرستان تعیین تکلیف شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی در شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: آموزش و پرورش مصوبات این شورا را به جد پیگیری کند.

  وی اظهار داشت: برای پروژه‌ها زمان‌بندی مشخص کنید و از فرصت تابستان برای اتمام و تکمیل طرح‌ها استفاد شود.

  کیانی ادامه داد: مسکن فرهنگیان از استخوان‌های لای زخم است که برای دولت سیزدهم به ارث مانده است که با تشکیل نشست و پیگیری در صورت وجود زمین در شأن فرهنگیان عزیز اقدام و بر اساس داشته‌های شهرستان تعیین تکلیف شود.

  وی با اشاره به ایجاد زمین چمن در مدارس گفت: در طرح شهید سلیمانی اگر کار جدی انجام می‌شد الان باید این طرح‌ها به بهره برداری می‌رسید و مورد استفاده دانش‌آموزان قرار می‌گرفت.

  معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار نهاوند اظهار داشت: دستگاه‌هایی که در این طرح مسئوليت دارند باید پیگیری شود تا تعهدات خود را انجام دهند. 

وی عنوان کرد: شهرداری، راهداری و اداره صمت در این طرح وظیفه دارند و تعهداتی قبول کردند که باید پیگیری و اجرا شود و پیگیری این کار با آموزش و پرورش است.

کیانی گفت: ۵ زمین چمن مصنوعی و ۲ زمین ورزش‌های ساحلی در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس نهاوند، گیان و برزول ساخته می‌شود و می‌شود از ظرفیت خیرین در تکمیل این طرح‌ها هم استفاده شود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به لزوم برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: قبل از شروع سال تحصیلی تکلیف مدارس و دانش آموزان هر منطقه مشخص شود تا مشکلی برای خانواده‌ها پیش نیاید و نگرانی آنها مرتفع شود. 

معاون فرماندار نهاوند ادامه داد: اداره نوسازی استان در جلسات آموزش و پرورش حضور یابد و پروژه‌هایی که مربوط به آنها است را پیگیری و تکمیل کند. 

کیانی در پایان گفت: در ثبت نام دانش آموزان تمام تلاش بر جلب رضایت اولیا و دانش آموزان باشد و قبل از جابجایی مدارس و درخصوص ساماندهی مدارس شرایط و نحوه آن حتما اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

دیدگاه شما