تازه های سایت

کد مطلب: 5332
13. آذر 1391 - 12:55
پایگاه خبری گرو به نقل از فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: ایران اسلامی به واسطه تبعیت محض از ولی فقیه و ایستادگی در مقابل دشمنان در اوج عزت و معنویت قرار دارد.

به گزارش" پایگاه خبری گرو "از نهاوند، علی‌اکبر فامیل‌کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشداران زرین‌دشت و خزل در شورای اداری شهرستان نهاوند اظهار کرد: حرکت حول محور رهبری و عشق و ارادت به آرمان‌های والای حضرت امام(ره) توانسته عزمی راسخ در میان ملت ایران اسلامی برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان به وجود آورد.

وی افزود: آن چه توانسته ایران اسلامی را در مقابل تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان استوار نگه دارد اتحاد مثال‌زدنی ملت و تبعیت از رهبری است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در ادامه شهرستان نهاوند را دارای سابقه مبارزاتی طولانی علیه ظلم خواند و ابراز کرد: امروزه تلاش و مجاهدت علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نقش مهم و اثرگذاری در پیشرفت و تعالی این شهرستان دارد که باید مد نظر باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند نیز به اجرای پروژه‌های عمرانی و سرعت گرفته آنها در شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژه‌هایی که جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته‌اند با سرعت در حال انجام هستند.

خدایار ظفری به افزایش تعداد طرح‌های ارائه شده در کارگروه کشاورزی نهاوند اشاره و ابراز داشت: تلاش شده طرح‌هایی که در این کارگروه مصوب شده‌اند و به بانک‌ها معرفی شده‌اند هر چه سریعتر تسهیلات ابلاغی را دریافت کنند.

وی به شتاب گرفتن آهنگ توسعه نهاوند پرداخت و ادامه داد: با وجود مدیران زحمتکش در رأس ادارات شهرستان به سمت رسیدن به نقطه مطلوب اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نزدیک شده است.

سرپرست فرمانداری نهاوند از تلاش برای تحقق سهمیه اشتغال ابلاغ شده در نهاوند خبر داد و ابراز کرد: با تشکیل کارگروه‌های وابسته به اشتغال و سرمایه‌گذاری سعی شده که در جذب اعتبارات اشتغال‌زا سهمیه نهاوند موانع را برداشته و برای کاهش دغدغه بیکاری جوانان تلاش مضاعف صورت گرفته است.

در پایان م‍ؤمن‌علی مومیوند به عنوان بخشدار خزل و جعفر سلگی به عنوان بخشدار زرین‌دشت معرفی شدند.

دیدگاه شما