تازه های سایت

کد مطلب: 53313
2. تير 1402 - 13:57
نماز جمعه این هفته نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: خدمت رسانی و مبارزه با فساد همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند وظیفه ذاتی همه دستگاه‌ها و مسئولان است.

  وی اظهار داشت: همه باید در این زمینه برای خود مسئولیت ایجاد کنند و به مردم هم خدمت کنند چون این نظام مال مردم است و صاحب آن خود مردم هستند. 

امام جمعه نهاوند افزود: این مردم بودند که در دفاع مقدس حضور داشتند و در فتنه‌ها سینه سپر کردند و هرجا نیاز بوده در صحنه حاضر شدند؛ بنابراین خدمت به این عزیزان بزرگترین وظیفه مسئولان است.

  وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: خاورمیانه بزرگ به تعبیر آمریکا جایی بود که مرکزش رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه هم در ارتباط با این رژیم نامشروع باشند ولی این خواب آنها تعبیر نشد. 

حجت الاسلام مغیثی گفت: امروز بر عکس چیزی که غربی‌ها می‌خواستند؛ خاورمیانه بزرگ تبدیل شده است به میدانی برای مقاومت که در همه عرصه‌ها به هم مرتبط هستند. 

وی بیان کرد: در برابر مقاومت در منطقه، آمریکا و صهیونیست‌ها مستأصل هستند و در موضع ضعف قرار دارند و مقاومت محوریت را در منطقه دارد. 

امام جمعه نهاوند بیان داشت: سفر رئیس جمهور ما به آمریکای لاتین بسیار مهم و اثر‌گذار بود که ۳۵ سند همکاری نیز امضا شد و قطعا تاثیرات مثبتی خواهد داشت. 

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: امروز خیلی از کشورها در مورد حذف دلار از مبادلات خود اتفاق نظر دارند و این کار در حال رخ دادن است که با این کار ضربه بزرگی به آمریکا وارد می‌شود. 

حجت الاسلام مغیثی افزود: در جبهه مقاوت "وحدت میادین" مسئله جدیدی است که اخیرا در بیان سران مقاومت عنوان شد که خیلی مهم است و نشان از هماهنگی محور مقاومت در همه کشورها است.

  وی در پایان بیان داشت: روز دوشنبه ۵ تیر ساعت ۱۰ صبح در مصلی نهاوند مراسم گرامیداشت شهدای گرانقدر هفتم تیر و یادواره شهدای روحانی نهاوند برگزار می شود و علت اینکه این مراسم به جای روز ۷ تیر در ۵ تیر برگزار می‌شود این است که روز ۷ تیر روز عرفه است و تصمیم گرفته شد که مراسم دو روز زودتر در ۵ تیر برگزار شود.

دیدگاه شما