تازه های سایت

کد مطلب: 53306
1. تير 1402 - 8:46
فرماندار نهاوند گفت: مشکلات زیرساختی زمین برای احداث مسکن در شهرک امیرکبیر نهاوند برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر چند طرح احداث مسکن در مناطق مختلف نهاوند در حال اجراست که لازم است برای تسریع در اجرای آنها تلاش‌های بیشتری از سوی دستگاه‌های مربوطه به عمل آید.  

وی احداث مسکن در شهرک امیرکبیر را یکی از طرحهای در نظر گرفته شده دانست و گفت: برای آغاز هر چه سریعتر این طرح باید مشکلات زیرساختی و آماده‌سازی زمین برطرف شود تا بتوان عملیات اجرایی را  آغاز کرد زیرا با روند افزایش قیمت‌ها تاخیر در اجرای آن فرصت‌سوزی است.

فرماندار نهاوند اجرای طرح مسکن ملی در شهرک شهید حیدری را از طرح‌های مهم در حال اجرا عنوان کرد و گفت: از بین طرح‌های موجود، عمده آن مسکن ملی است که علیرغم در حال اجرا بودن کار نیاز به سرعت بخشی پروژه دارد تا امید در مردم تقویت شود .

وی بر پیگیری مشکلات زیرساختی از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های خدمات رسان با حضور در محل پروژه نسبت به تعیین تکلیف و رفع موانع موجود به صورت تخصصی اقدام و سریع‌تر اعلام نتیجه قطعی شود، تا بعدها مشکلاتی بوجود نیاید.

احمدوند در خصوص وضعیت مسکن مهر در سایر شهرها گفت: مسکن‌ مهر شهر فیروزان از شرایط بهتری برخوردار است و در شهر برزول باید تعیین تکلیف شود و نباید اجازه داد ادامه این وضعیت  شهرستان را متضرر کند.

وی در خصوص طرح‌های بهسازی روستایی نیز گفت: در بحث بهسازی روستاها هم نهاوند در این مورد می تواند پایلوت کشوری باشد و برای اجرای صد درصدی طرح بهسازی  نیاز تلاش بیشتری صورت گیرد.

فرماندار نهاوند در ادامه با تشریح اقدامات دولت برای خانه‌دار شدن مردم گفت: ۲۰ ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم می‌گذرد و با وجود مشکلات موجود، اقدامات دولت در حوزه مسکن چشمگیر بوده است، ضمن اینکه تاکید رییس جمهور، استاندار و به نوعی تاکید نظام در سرعت و کیفیت‌بخشی به کار است بنابراین همه باید پای کار باشند.

وی با بیان اینکه شورای مسکن یکی از مهمترین جلسات شهرستان است از عدم حضور بانک‌ها در آن انتقاد کرد و گفت: شورای مسکن از مهمترین جلسات شهرستان است و غیبت بانک‌ها که از ارکان مهم شورای مسکن هستند در این نشست قابل توجیه نیست.

احمدوند در این خصوص تاکید کرد: اگر بانک‌ها کاره‌ای نیستند چرا به جلسه دعوت شده اند و اگر هم جزیی از این مجموعه هستند، چرا در جلسات حضور نمی‌یابند؟.

وی گفت: تاکید و اصرار من بر پیگیری و پاسخگو کردن مسئولین بانک‌هاست لذا تاکید دارم موضوع از استان پیگیری شود که چرا نباید مسئولین مربوطه در جلسات حضور یابند و پاسخگو باشند‌؟.

فرماندار نهاوند گفت: البته ما همیشه قدردان زحمات بانک‌ها بوده‌ایم اما با توجه به جایگاه آنها در جلسات مشکلات و کم‌کاری‌ها را هم پیگیر هستیم که در این زمینه باید دلایل عدم حضور آنان در جلسات مشخص شود.

دیدگاه شما