تازه های سایت

کد مطلب: 53170
15. خرداد 1402 - 14:58
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: اردوی تیم ملی بسکتبال زیر ۱۶ سال بانوان کشور در شهرستان نهاوند در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: شهرستان نهاوند از ۱۱ تا ۱۸ خرداد ماه سالجاری میزبان اردوی تیم ملی بسکتبال زیر ۱۶ سال بانوان جمهوری اسلامی ایران است.

  وی افزود: تیم ملی بسکتبال بانوان پس از اردوی نهاوند به مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا و اقیانوسیه که از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه سال‌جاری در کشور اردن برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد. 

  جوانمردی با تشکر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و هیئت بسکتبال استان و مسئولین شهرستان نهاوند در برگزاری این اردو بیان کرد: مربیان و بسکتبالیست‌های نهاوندی نیز در این اردو در کنار تیم ملی هستند و ضمن استفاده از تجربیات آنها زیر ذره‌بین سرمربی و کادر فنی تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران خواهند بود. 

  رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: با واگذاری مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان از ابتدای سال ۱۴۰۲ به اداره ورزش وجوانان شهرستان  از این به بعد شاهد رویدادهای بزرگ و معتبر ورزشی کشور در نهاوند خواهیم بود.

   وی عنوان کرد: شهرستان نهاوند در رشته بسکتبال بانوان استعدادهای درخشان و زیادی دارد که برگزاری این اردوها بسیار مفید و مناسب خواهد بود. 

جوانمردی افزود: خوشبختانه در روزهای گذشته  تیم بانوان خانه بسکتبال نهاوند موفق شد با شایستگی به لیگ دسته اول بانوان کشور صعود کند که افتخاری تاریخی بود. 

وی در پایان گفت: این حضور برای نخستین بار در تاریخ ورزش بانوان استان همدان اتفاق افتاده است و امیدواریم با همدلی و همکاری همه مسئولان‌ بتوانیم شرایط مناسبی را برای حضور پرقدرت تیم نهاوند در لیگ دسته اول بانوان کشور فراهم کنیم.

دیدگاه شما