تازه های سایت

کد مطلب: 53161
14. خرداد 1402 - 19:50
امام جمعه نهاوند گفت: امام راحل دشمن شناسی آگاه و رهبری شجاع بود که همواره به مردم اعتماد و تکیه داشت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت و گو با خبرنگارما درباره ویژگی های امام خمینی(ره) گفت: امام مجتهدی مسلم و مرجع تقلیدی بود که مردم از ایشان تبعیت می کردند و سیاستمداری به تمام معنا بود که نقشه های دشمنان را به خوبی می‌شناخت.

وی اظهار داشت: ایشان دشمن شناسی آگاه بود که در مقابل نقشه های دشمنان با تدابیر حکیمانه خود پیش دستی می کرد. امام جمعه نهاوند افزود: امام راحل دشمن اصلی را می شناخت و آمریکا را همیشه دشمن اصلی و شماره یک اسلام و شیطان بزرگ می دانست.
 
وی ادامه داد: ایشان در خطرها پیشقدم بودند و در مواقع مختلف به مردم اعتماد داشت و به همین دلیل یاران گرانقدر و شجاعی مانند شهدای عزیز داشت. حجت الاسلام مغیثی گفت: مردم کوچه و خیابان برای امام جان می دادند چون ایشان را فدایی اسلام می دانستند و از عمق وجود به امام خمینی(ره) عشق و ارادت داشتند.
 
وی بیان داشت: امام به معنای واقعی کلمه رهبری است که در عمل پیشرو است و جامعه را به سمت جلو هدایت می کردند.
 
امام جمعه نهاوند افزود: امیدواریم همه بتوانیم راه امام راحل را ادامه دهیم و همه مسئولان‌ خودشان پیش قدم باشند و مردم را نیز همراه کنند.
 
وی با بیان اینکه امثال شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امام هستند، بیان داشت: این شهید بزرگوار خودشان در خط مقدم بودند و هرجا خطر بود ایشان حضور داشت و همیشه به امام خمینی(ره) تاسی می کرد.
 
حجت الاسلام مغیثی گفت: راز محبوبیت سردار سلیمانی پیروی عملی از امام بود و ایشان هم عمل را برای رضای خدا انجام می داد.
 
 
 

دیدگاه شما