تازه های سایت

کد مطلب: 53158
14. خرداد 1402 - 19:32
امام جمعه نهاوند گفت: وحدت کلمه بین مردم و اطاعت از امام در حد جان و مال رمز پیروزی مردم در انقلاب اسلامی بود و امروز نیز برای پیروزی باید نسبت به این سفارش امام خمینی(ره) توجه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراسم گردهمایی روحانیون و مبلغین شهرستان نهاوند امروز به‌مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد در مدرسه علمیه امام خمینی این شهرستان با حضور امام جمعه و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم که با حضور پرشور طلاب و روحانیون نهاوندی برگزار شد، با تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام(ره)، اظهار داشت: حضرت امام(ره) بارها توصیه به صبر و مقاومت داشتند و لذا امروز شاهدیم عمل به این سفارش نه تنها در ایران که در منطقه نیز جواب داده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) تأکید داشتند که رمز ماندگاری انقلاب همان رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: وحدت کلمه بین مردم و اطاعت از امام در حد جان و مال، رمز پیروزی مردم در انقلاب اسلامی بود و امروز نیز برای پیروزی باید نسبت به این سفارش امام خمینی(ره) توجه داشته باشیم.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه با افرادی که منادی اختلاف و تفرقه در کشور هستند باید برخورد شود، یادآور شد: امروز تبعیت از رهبر معظم انقلاب در جامعه واجب است و لازم است حول این محور، برای تقویت وحدت در جامعه تلاش کنیم.

وی شهدا و خانواده شهدا را در صف انسجام و وحدت در جامعه خواند و اظهار کرد: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حضرت امام(ره)، رهبری انسان ساز و تاریخ ساز بودند، بنابراین برای موفقیت در میدان‌های پیش رو باید برای تحقق سفارشات حضرت امام تلاش کنیم و بدانیم که تبعیت از امام(ره) و رهبری، رمز سعادت در دنیا و اخرت انسان است.

دیدگاه شما