تازه های سایت

کد مطلب: 53153
13. خرداد 1402 - 7:41
فرمانده سپاه نهاوند از اعزام ۴۵۰ نفر از برادران و خواهران شهرستان نهاوند در قالب ۱۲ دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم شریف شهرستان نهاوند و اقشار یسبج در مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق با ایشان و بستن پیمان مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: این اعزام با هدف ارتقا روحیه انقلابی بین مردم و تجدید پیمان با امام خمینی(ره) است و دیگر این که به همه جهانیان ثابت می‌کنیم که آرمان‌های امام خمینی(ره) همیشه زنده و جاوید است.

مختاری افزود: ۱۵۰ برنامه از ۱۱ خرداد تا ۱۵ خرداد توسط پایگاه های مقاومت در سطح شهر و روستا و همچنین به صورت مجازی نشست های متعدد و مختلفی با حضور سخنرانان برجسته برگزار می شود.

 وی بیان داشت: تعداد ۴۵۰ نفر از برادران و خواهران شهرستان در قالب ۱۲ دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند و همچنین تعداد بسیار زیادی از مردم شهرستان به صورت شخصی به همراه خانواده در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان گفت: مراسم بدرقه زائران در روز شنبه ساعت ۲۰ از مقابل فرمانداری شهرستان برگزار می شود.

دیدگاه شما