تازه های سایت

کد مطلب: 53151
13. خرداد 1402 - 7:37
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: نداشتن اسپانسر مهمترین مشکل تیم‌های نهاوندی حاضر در لیگ‌های کشوری است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در شورای ورزش که با حضور تعدادی از هیات‌های ورزشی و مهدی کیانی کاپیتان سابق تیم سپاهان اصفهان برگزار شد اظهار کرد: هیات‌های ورزشی شهرستان نهاوند از درآمد و توانایی مالی بالا برخوردار نیستند.

وی گفت:  ورزش نهاوند برای رشد و توسعه به ویژه در زمانی که به صورت تیمی در لیگ‌های کشوری حضور می یابند برای ادامه رقابت‌های خود نیازمند حمایت جدی از سوی اسپانسرهاست. 

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در حال حاضر دو تیم بسکتبال بانوان و دوچرخه‌سواری مردان در لیگ دسته یک کشور حضور پیدا کرده‌اند که لازم است با توجه به هزینه‌بر بودن این حضور، حمایت‌های مالی از سوی اسپانسرها به عمل آید.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی موجود در سطح شهرستان گفت: نهاوند در حال حاضر از ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی خوبی مانند کارخانه سیمان نهاوند، کارخانه روغن ، کارخانه آرد و سایر مراکز تولیدی برخوردار است  که می‌توانند از این تیم‌ها حمایت کنند  اما متاسفانه درآمد این حوزه‌ها در ورزش به کار گرفته نمی‌شود.

جوانمردی با اشاره به استعدادهای ورزشی و شایستگی‌های ورزشکاران تصریح کرد: ورزشکاران نهاوند در بسیاری رشته‌ها سرآمدند و بسیاری از آنها ملی‌پوش هستند.

وی بانوان شهرستان را در حوزه ورزش  سرآمد دانست و گفت: بانوان ورزشکار نهاوند طی سال‌های اخیر با حضور در میادین ملی و بین المللی درخشش چشمگیری داشته‌اند.

سرپرست ورزش و جوانان نهاوند تاکید کرد: طی دو سال گذشته تیم بسکتبال بانوان نهاوند توانسته‌اند به لیگ دسته یک کشور راه پیدا کنند که برای رشد بیشتر آنان لازم است اسپانسرهای مالی فعال شوند.

وی اضافه کرد: تیم دوچرخه‌سواری این شهرستان نیز یکی از تیم‌های مطرح حاضر در لیگ کشوری است که با قابلیت‌های خوبی که دارد در صورت حمایت مالی می‌تواند رقیب جدی برای مدعیان قهرمانی کشور باشد.

دیدگاه شما