تازه های سایت

کد مطلب: 53142
12. خرداد 1402 - 11:02
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت‌: در ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی در جلسه کمیته فرهنگی و رسانه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: ترویج روش زندگی و افکار امام خمینی(ره) به نسل جوان یکی از بهترین راه ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است و باید به سهم خود در تحقق این هدف کوشید. 

وی بر بهره برداری فرهنگی از برنامه های مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد و اظهار داشت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران از اقتدار، اعتبار و جایگاهی شایسته در دنیا برخوردار است به خاطر هدایت های بنیان‌گذار کبیر انقلاب و در ادامه تدابیر مقام معظم رهبری است. 

مسئول کمیته فرهنگی و رسانه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)نهاوند، استفاده از ظرفیت ائمه جماعات و برگزاری سخنرانی در راستای تبیین شخصیت الهی حضرت امام خمینی (ره) در بین مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد و هیئات مذهبی، فضاسازی، تولید محتوا در فضای مجازی، برپایی محافل انس با قرآن و ختم صلوات توسط تشکل های قرآنی، برپایی ایستگاه صلواتی توسط هیئات مذهبی در نقاط مختلف شهرستان را از برنامه های اجرایی در این ایام عنوان کرد. 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام خمینی(ره)، ویژه برنامه های سوگواره در کانون های فرهنگی و هنری مساجد، نمایشگاه عکس و  پوستر، نقاشی، عصر شعر و خاطره، ویژه برنامه سوگواره، غبار‌روبی مزار شهدا، دعوت و اعزام خانواده های شهدا به مرقد مطهر امام (ره) و توزیع عکس شهدا در مصلی و سطح شهرستان را از دیگر این برنامه های فرهنگی و مذهبی این ایام عنوان کرد.

دیدگاه شما