تازه های سایت

کد مطلب: 53118
8. خرداد 1402 - 8:23
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کلاهبرداری و سوء استفاده از کارت بانکی شهروندان نهاوند توسط دکه ی واقع در میدان شهدای گروه ابوذر با استفاده از دستگاه اسکیمر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح‌الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه ی چندین نفر از شهروندان محترم به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر برداشت های نامشخص و غیرمجاز پول از حساب بانکی آنان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بکارگیری امکانات سازمانی و قانونی توسط تیم ویژه ی پلیس آگاهی، در نهایت مشخص شد که  چند نفر کلاهبردار طی چهار ماه گذشته در پوشش خرده فروشی در دکه ی واقع در میدان شهدای گروه ابوذر(میدان پانزده خرداد سابق یا همان میدان بار)کارت بانکی تعدادی از شهروندان را با استفاده از دستگاه اسکیمر کپی کرده و متاسفانه طی چند روز اخیر اقدام به برداشت مبالغ مختلف از حساب شهروندان کرده اند.

 درویشی تصریح کرد: در پی اقدامات عملیاتی و تخصصی پلیس آگاهی شهرستان تا کنون دو نفر از این کلاهبرداران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند که سایر اقدامات قانونی جهت دستگیری دیگر همدستان آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به دستور دادستان محترم شهرستان نسبت به اطلاع رسانی گسترده به همشهریان گرامی، از شهروندان محترم شهرستان درخواست کرد در صورتی که طی چهار ماه گذشته از آن محل با استفاده از کارت بانکی خرید داشته اند سریعا با مراجعه به بانک نسبت به تعویض کارت بانکی خود اقدام کرده و چنانچه پس از خرید از دکه بدون دلیل از حساب آنها وجهی برداشت شده است جهت پیگیری موضوع به پلیس آگاهی نهاوند مراجعه کنند.

 

دیدگاه شما