تازه های سایت

کد مطلب: 53092
6. خرداد 1402 - 7:21
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: شهدای نهاوند از مفاخر و برجسته‌ترین‌ها هستند

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدمهدی اسماعیلی به همراه استاندار همدان، فرماندار نهاوند و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان با خانواده معظم شهید شاخص حاج حسین کیانی دیدار و گفتگو کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با بیان اینکه شهدای نهاوند از شهدای شاخص و برجسته کشور هستند، گفت: نهاوند به لحاظ بافت تاریخی و فرهنگی از شهدای گران‌قدر و مفاخری همچون شهیدان قدوسی و حیدری نیز بهره‌مند بوده است.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امام‌جمعه انقلابی نهاوند بیش از ۴ دهه است که در حوزه غنی‌سازی دین و فرهنگ کشور و شهرستان نهاوند خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: مادران و خانواده شهدا و ایثارگران رنج‌های بسیار کشیدند و انقلاب را به این نقطه رسانند، مایه افتخار است که در خدمت شما باشیم.

محمدمهدی اسماعیلی ضمن ابلاغ سلام ریاست محترم جمهور خدمت خانواده محترم، مؤمن و انقلابی شهید حاج حسین کیانی، اظهار کرد: امیدواریم با بصیرت هرچه بیشتر در مسیر انقلاب و رشادت آفرینی باشید و فرزندان این خانواده جز سربازان ولی‌عصر (عج) باشند‌.

در ادامه نیز استاندار همدان با بیان اینکه وزیر محترم ارشاد از مفاخر استان هستند و توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی دارند، گفت: در آئین برگزاری نمایشگاه کتاب معاندین و دشمنان نظام در تلاش بودند تا اثر این نمایشگاه برجسته را کم‌رنگ کنند؛ اما به لطف الهی و توجه مقام معظم رهبری نقشه شوم دشمنان نقش‌برآب شد.

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه ازاین‌دست از اقدامات در دوره ایشان بسیار است، گفت: شهرستان نهاوند دارای ۸۵۳ شهید والامقام است.

وی با اشاره به اینکه در بین شهدای والامقام نهاوند شهدایی همچون گروه انقلابی ابوذر در مکتب امام بودند و شهدایی چون شهید قدوسی، حیدری و سردار سلگی در نهاوند داریم که از افتخارات ما هستند، گفت: امیدواریم بتوانیم دین خود به شهرستان نهاوند و خانواده معظم شهدا ادا کنیم.

استاندار همدان، گفت: در دولت سیزدهم و سفر رئیس‌جمهور به استان همدان ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان نهاوند اختصاص‌داده‌شده است که امیدواریم بتوانیم مشکلات و موانع در حوزه‌های مختلف را مرتفع کنیم.

دیدگاه شما