تازه های سایت

کد مطلب: 52967
23. ارديبهشت 1402 - 8:30
شهبازی در جلسه مجمع نمایندگان استان همدان با استاندار:
تخصیص اعتبارات استانی باید تا پایان سال مالی به صددرصد برسد
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: علیرغم اینکه ۹۹ درصد بودجه ۱۴۰۱ محقق شده است اما متأسفانه سهم استان از تخصیص اعتبارات تنها ۶۸ درصد است که رقم کمی است و همگی باید اهتمام ویژه در جبران این کسری داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در راستای برگزاری جلسات دوره ای مجمع نمایندگان استان همدان با استاندار و مسئولان استانی در شهرستان‌ها، این بار جلسه‌ای در شهرستان تویسرکان برگزار شد. در این جلسه که علاوه‌برنماینده مردم نهاوند در مجلس، مدیران ارشد اجرایی، ائمه جمعه استان نیز حضور داشته و مباحث تخصیص اعتبارات و بودجه استان مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن تشکر از تلاش‌های مسئولان اجرایی استان، گفت: به گفته مدیران سازمان برنامه و بودجه علیرغم اینکه ۹۹ درصد بودجه ۱۴۰۱ محقق شده است اما متأسفانه سهم استان از تخصیص اعتبارات تنها ۶۸ درصد است که رقم کمی است و همگی باید اهتمام ویژه در جبران این کسری داشته باشیم.

وی همچنین افزود: از کل اعتبار ۶۰۰۰ میلیارد تومانی تخصیصی سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۱ استان کمتر از ۳۰ درصد محقق شده است که باید ضمن بررسی علل عدم تخصیص، تا قبل از پایان سال مالی که شهریور ماه می باشد، اعتبار مانده جذب شود.

بنابراین گزارش به دلیل عدم تخصیص صد درصدی اعتبار سفر ریاست جمهوری، با پیشنهاد نماینده نهاوند مقرر شد جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان استان به همراه استاندار در سازمان برنامه و بودجه برگزار شود و دلایل عدم تحقق تخصیص اعتبار بررسی و پیگیری شود.

همچنین حضور در جلسه مشترک ائمه جمعه استان و دیدار با سرهنگ کریمی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به همراه حجت الاسلام و المسلمین مغیثی امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام محبی امام جمعه فیروزان از دیگر برنامه های علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند بود.

دیدگاه شما