تازه های سایت

کد مطلب: 52942
19. ارديبهشت 1402 - 7:42
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تکمیل زورخانه نیمه‌کاره مجموعه ورزشی علیمرادیان به ۳ میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی اظهار کرد: زورخانه مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند که سه سال پیش  مورد بهره‌برداری قرار گرفت به خاطر طلب پیمانکار هنوز تحویل اداره ورزش و جوانان شهرستان نشده است. 

وی افزود: میزان مطالبه پیمانکار این سالن ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و به منطور نصب تجهیزات سرمایشی و گرمایشی نیاز به ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد که در صورت تأمین این رقم سالن تحویل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در خصوص تامین طلب پیمانکار این مجموعه گفت: برای تامین طلب پیمانکار چندین بار از سازمان مدیریت درخواست اعتبار داشتیم که تا کنون درخواست ما پاسخ داده نشده است.

وی افزود: یک سالن ورزش باستانی نیز در روستای دهفول از سال ۱۳۹۰ در حال ساخت است که از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و در حال حاضر پیمانکار آن به علت تعلل در کار خلع ید شده است. 

جوانمردی افزود: در نهاوند سه سالن ورزشی ویژه ورزش‌های پهلوانی و باستانی در حال فعالیت است که دو مورد آن در سطح شهر و یک مورد در روستای دهفول قرار دارند. 

وی گفت: با راه اندازی دو طرح نیمه‌کاره فضاهای باستانی شهرستان به سطح استاندارد رسیده و می‌تواند پاسخگوی علاقمندان به این ورزش باشد.

دیدگاه شما