تازه های سایت

کد مطلب: 52923
17. ارديبهشت 1402 - 8:12
بیتا خزایی فوتبالیست ملی پوش نهاوندی پرورش یافته باشگاه فوتبال ادیب نهاوند با حضور فرماندار وجمعي از مسئولین شهرستان مورد تجليل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با حضور ضرغام احمدوند فرماندار ، شهروز کیانی معاون فرماندار، سلیمان جوانمردی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند و جمعی از مسئولین و بانوان نهاوندی در روز چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان نهاوند از بیتا خزایی عضو تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال جمهوری اسلامی ایران و سميه روزبهانی مربی فوتبال و فوتسال نهاوند  تجليل شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان نهاوند گفت: بانوان ورزشكار ثابت كردند با حفظ حجاب و ارزش هاي اسلامی در ميادين جهانی نيز می توانند الگويی برتر باشند.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند هم گفت:ورزشكاران نهاوندی در ميادين ملي و بين المللي به خوبي افتخار آفريني كردند.

وي تاكيد كرد:حمايت قاطع از ورزش بانوان شهرستان از اولويت های مهمی است كه برای آن برنامه ريزی شده است و نیازمند حمایت همه مسئولین شهرستانی و استانی در این راستا هستیم.

در اين مراسم با اهدای  هدایایی توسط مجمع خیرین ورزش شهرستان نهاوند ؛ از بیتا خزایی عضو تیم ملی  فوتبال دختران زیر ۱۷ سال جمهوری اسلامی ایران که در اردیبهشت ماه سال جاری با درخشش و اثبات خود  در  تیم ملی توانستند با قهرمانی در مرحله اول مسابقات انتخابی آسیا و اقیانوسیه به مرحله بعد صعود کنند و همچنین سميه روزبهانی مربی سازنده فوتبال و فوتسال نهاوند تجليل و تقدیر بعمل آمد

دیدگاه شما