تازه های سایت

کد مطلب: 52921
17. ارديبهشت 1402 - 8:10
فرمانده سپاه نهاوند گفت: معلمان عزیز در راستای جهاد تبیین از موثرترین و تاثیرگذار ترین قشر محسوب می‌شوند که رسالت بزرگی چون تربیت نسل آینده ساز انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند با کارکنان آموزش و پرورش نهاوند، منطقه خزل و حوزه علمیه خواهران نهاوند به مناسبت هفته معلم دیدار و از زحمات آنها قدردانی کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک هفته معلم و گرامی داشت مقام معلم و شهید مطهری اظهار داشت: معلمی شغل مقدسی است و رسالت خانواده بزرگ آموزش و پرورش تربیت نسل آینده ساز و در تراز گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در اهمیت این شغل مقام معظم رهبری فرمودند معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور بوده و همه ما زیر بار منت معلمان هستیم که این سخن اهمیت شغل معلمی را نشان می دهد.

مختاری افزود: در این جنگ تمام عیار فرهنگی که نسل جوان را هدف قرار داده قرارگاه مقابله با این جنگ آموزش و پرورش بوده و معلمان عزیز ما در راستای جهاد تبیین موثرترین و تاثیرگذار ترین قشر محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: ماموریت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه در آموزش و پرورش در راستای برنامه های تربیتی، فرهنگی و بصیرتی بوده و در سال جاری برنامه ها با قوت بیشتری دنبال خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: همچنین ماموریت های همچون جهاد تبیین، جوانی جمعیت و نقش آفرینی در دومین گنگره ۸ هزار شهید استان در مهر ماه سال جاری دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود و مجموعه آموزش و پرورش با سپاه شهرستان می‌توانند برنامه های خوبی را در راستای منویات مقام معظم رهبری انجام دهند.

فرمانده سپاه نهاوند همچنین در دیدار با مربیان حوزه علمیه خواهران نهاوند ضمن تبریک هفته معلم‌ به مربیان و اساتید حوزه علمیه افزود: با شکل گیری انقلاب اسلامی حوزه های علمیه خواهر نیز به عنوان یک مرکز دینی توسعه پیدا کرده و طلبه های تربیت شده در این حوزه علمیه در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها ما مشغول به تحصیل می باشند.

مختاری اظهار داشت: با توجه نقش و جایگاه بانوان کشور اسلامی در خانواده و اجتماع لذا حوزه های علمیه می‌توانند در تعمیق معنویت و اخلاق اسلامی در بین بانوان نقش موثری داشته باشند.

وی در پایان گفت: حوزه های علمیه خواهران در راستای فرمان رهبری معظم انقلاب در موضوع جهاد تبیین و جوانی جمعیت و کلاس های بصیرتی می‌توانند اقدامات خوبی را انجام بدهند.

دیدگاه شما