تازه های سایت

کد مطلب: 52914
16. ارديبهشت 1402 - 7:39
فرمانده سپاه نهاوند گفت: ۲۰۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در حاشیه اعزام راهیان نور گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از کارهای فرهنگی بسیار خوب برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اظهار داشت: در همین راستا کاروان راهیان نور شهرستان نهاوند در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به تعداد ۲۰۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت برادر و خواهر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

مختاری افزود: زائران در این مرحله از  مناطق  عملیاتی غرب کشور شامل مرصاد، بازی دراز، قلاویز و قصر شیرین بازدید می کنند؛ مناطقی که  محل معراج شهدا است ‌جایی که روح پاک شهدا هم حضور دارند و هم ناظر هستند.

وی ادامه داد: قطعا حضور بسیجیان در این مناطق در راستای جهاد تبیین و آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت بوده و باعث تقویت بنیه اعتقادی آنها خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند به بسیجیان و زائرین توصیه کرد: با بصیرت و شناخت کامل به این سفر بروند و از این سفر یک ره توشه‌ای معنوی با خود همراه آورده و به عنوان یک سفیر و عمار نکات معنوی و برداشت های خوب خود را به اطرافیان منتقل نمایند.

 مختاری اظهار داشت: زائرین سفر راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب کشور به مدت ۲ روز بازدید خواهند کرد.

وی ادامه داد: برپایی اردوهای راهیان نور بسیار مورد استقبال نسل جوان قرار گرفته چون از نزدیک با رشادت های شهیدان عزیز آشنا می شوند.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: در ایام مختلف سال جاری مراحل دیگری از اعزام های راهیان نور توسط سپاه شهرستان انجام خواهد شد.

دیدگاه شما