تازه های سایت

کد مطلب: 52867
11. ارديبهشت 1402 - 7:14
رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند از ایجاد درآمد پایدار از طریق احداث بازار خودرو، تجهیز کارخانه تولید موزاییک و کف‌پوش و کارخانه شن و ماسه و آسفالت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، صفی‌الله خرم‌آبادی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف شورا تصویب نامه‌های ارسالی شهرداری و نظارت بر اجرای آنهاست موارد پیشنهادی شهرداری پس از تصویب در صحن علنی شورا به تائید هیات تطبیق مصوبات رسیده و برای اجرا ارسال شده است.

وی انتخاب شهردار قوی را یکی از مهمترین برنامه‌های شورا برای توسعه شهر عنوان کرد و افزود: مطالبه مردم از شورا، انتخاب شهرداری توانمند است که بتوانند ضمن اجرای برنامه‌های تعیین شده توسط شوراها، مطالبات به حق را پاسخ دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند گفت: خوشبختانه شورا در این زمینه با عمل به وظیفه خود و انتخاب فردی باتجربه، متعهد و توانمند از بین گزینه‌های مختلف توانست به این مهم جامه عمل پوشانده و گام مهمی برای توسعه شهر بردارد. 

وی به مهمترین مصوبات اجرایی شورا اشاره کرد و گفت: از مهمترین مصوبات شورا تصویب پیشنهاد شهرداری در خصوص ایجاد درآمدهای پایدار از طریق احداث بازار خودرو، تجهیز کارخانه تولید موزاییک و کف‌پوش و تجهیز کارخانه شن و ماسه و آسفالت بوده است. 

خرم‌آبادی افزود: تصویب ایجاد واحد سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذار و تصویب خرید ماشین‌آلات مورد نیاز از دیگر مصوبات مهم شورای شهر بوده است. 

وی تصویب ساخت اولین فرهنگسرای شهدا در باغ بهشت نهاوند را از اقدامات فرهنگی عنوان کرد و افزود: شهرداری در این راستا طرح احداث فرهنگسرا را به شورا ارسال کرد که با توجه اهمیت موضوع این پیشنهاد در کمیسیون فرهنگی و صحن علنی بررسی و به تصویب رسید. 

رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند با بیان اینکه شورای شهر در زمینه حقوق مردم برابر ضوابط و مقررات ملی باید مطالبه‌گر باشد گفت: با تعامل خوبی که با شهرداری داریم توانستیم بسیاری از مطالبات قانونی مردم را پیگیری کرده و بر اجرای آنها نظارت داشته باشیم./فارس

دیدگاه شما