تازه های سایت

کد مطلب: 52865
11. ارديبهشت 1402 - 7:11
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در هفته معلم از ۲۱ معلم و عوامل اجرایی نمونه مدارس نهاوند تجلیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی اظهار کرد: به منظور انتخاب معلمان نمونه مدارس نهاوند در سال ۱۴۰۱ دستورالعمل مربوطه در اسفندماه سال گذشته به مدارس ارسال شد که بر اساس آن ۲۲۴ نفر در این برنامه شرکت کردند.

وی افزود: پس از از ارزیابی اولیه توسط مدیران مدارس ۹۰ نفر به عنوان معلمان موفق مدرسه به دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان معرفی شدند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: پس از این مرحله چهار نفر از ارزیابان کار بررسی معلم نمونه را مطابق با دستورالعمل‌ها انجام داده و بر اساس سهمیه مشخص شده پنج نفر از معلمان را به عنوان نمونه استانی و چهار نفر نیز به عنوان نمونه شهرستانی برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه معلمان نهاوند در مقایسه با سایر مناطق استان بیشترین مشارکت را در برنامه انتخاب معلم نمونه داشتند بیان کرد: خوشبختانه امسال محمدرضا سوری دبیر عربی این شهرستان به عنوان معلم برتر استان به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

دارایی با بیان اینکه در هفته معلم علاوه بر معلمان از عوامل اجرایی مدارس نیز تجلیل خواهد شد گفت: به منظور شناسایی مدیران و عوامل اجرایی مدارس سه نفر به عنوان نمونه استانی و ۶ نفر نیز به عنوان نمونه شهرستانی انتخاب معرفی شدند.

وی افزود: به منظور قدردانی از زحمات معلم‌یاران دو نفر از این گروه به عنوان نمونه شهرستانی برگزیده شدند که مجموعا ۲۱ نفر نمونه انتخاب شده که ۹ نفر آنها نمونه استانی و ۱۲ نفر نیز شهرستانی است. 

مدیر آموزش و پرورش نهاوند در ادامه با بیان اینکه رویکرد اصلی برنامه‌های هفته معلم تبیین جایگاه و منزلت معلم است اضافه کرد: در راستای این هدف ۳۰ برنامه با موضوعات مختلف توسط ۶ کمیته تخصصی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته معلم گفت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی، تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، اجرای سرود دانش‌آموزی "معلم سپاس" در مدارس، عیادت از بیماران فرهنگی در بیمارستان و بیماران صعب‌العلاج، دیدار با خانواده‌های فرهنگیان متوفی و برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت از کتاب شهید مطهری از جمله برنامه‌هاست.

پایان پیام/

دیدگاه شما