تازه های سایت

کد مطلب: 52859
10. ارديبهشت 1402 - 7:53
فرماندار نهاوند به‌منظور بررسی وضعیت برنامه‌های همکاری مشترک شهرستان نهاوند با سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان همدان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فرماندار نهاوند با سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان همدان دیدار کرد

در این نشست «مهران حاجیان» سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده، ظرفیت‌ها و برنامه‌های در دست اقدام سازمان همیاری شهرداری‌های استان در شهرستان نهاوند ارائه کرد و در ادامه آمادگی سازمان در راستای همکاری و مشارکت در زمینه‌های خدماتی، فنی، مهندسی، اقتصادی و گردشگری متناسب با ظرفیت شهرستان نهاوند را اعلام کرد.

حاجیان در این دیدار، باتوجه‌به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نهاوند، بر ضرورت توجه به این حوزه و ارائه خدمات اقتصادی و گردشگری تأکید کرد و گفت: از هرگونه همکاری و مشارکت در راستای توسعه این شهرستان حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

پذیرای سرمایه‌گذاران در شهرستان هستیم

ضرغام احمدوند در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند پذیرای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتی هستند، تصریح کرد: شهرستان نهاوند در حوزه گردشگری، صنایع، معادن و کشاورزی خصوصاً در صنعت بسته‌بندی و صنایع تبدیلی ظرفیت قابل‌توجهی دارد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف توسعه همه‌جانبه شهرستان را رقم بزنیم و شهرستان را در ابعاد مختلف به جایگاه والا برسانیم.

دیدگاه شما