تازه های سایت

کد مطلب: 52854
10. ارديبهشت 1402 - 7:49
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از دستگيري ۳ سارق و کشف ۳ فقره سرقت در ۴۸ ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ “ذبیح الله درویشی”، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

️وی افزود: ماموران پاسگاه های شهرک و گاماسیاب شهرستان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در ۴۸ ساعت گذشته، ۳ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از دستگیری به یگان انتظامی انتقال دادند.

️سرهنگ درویشی گفت: متهمان در بازجویی های فنی صورت گرفته، به ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و تعدادی از اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

️فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که پرونده قضائی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است، به شهروندان توصیه کرد: همواره توصیه ها و هشدارهای پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت را رعایت و کلیه اقدامات ایمن سازی و بازدارنده را مد نظر داشته و در حد امکان از نگه داشتن وجوه نقد و طلا و جواهر مکان های نا امن پرهیز و هیچ گاه اجازه ندهند که دیگران از محل اختفای اشیاء با ارزش آنان اطلاع داشته باشند.

دیدگاه شما