تازه های سایت

کد مطلب: 52841
8. ارديبهشت 1402 - 1:47
با حضور مسئولان کلنگ زنی دو طرح عمرانی در راستای کاهش ترافیک در شهر نهاوند انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با حضور مسئولان مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی تقاطع بلوار ولیعصر(عج) واقع در روبروی سپاه ناحیه نهاوند به مساحت ۲ هکتار با مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برگزار شد.

در این طرح که توسط شهرداری اجرا می شود اصلاح هندسی، عملیات خاکبرداری، بتن ریزی، اجرای جدول، آسفالت، فضای سبز، تأسیسات زیرساختی، تابلوها، چراغ و خط کشی ترافیکی انجام می شود.

 با توجه به افزایش روزانه خودرو ها در کشور و  ایجاد ترافیک در شهرها، از جمله موارد جهت کاهش این ترافیک ساماندهی مسیرهای حرکتی و تهیه طرح های ترافیکی می‌باشد، که شهرداری نهاوند برای اولین بار در این شهر اقدام به تهیه طرح مطالعاتی ترافیک و تصویب در شورای ترافیک شهرستان و استان گردیده است.

نقاط ترافیکی و حادثه ساز در این طرح مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تایید کارشناسان مربوطه جهت اجرایی شدن به شهرداری نهاوند ابلاغ گردید که شهرداری نهاوند بلافاصله اقدامات لازم جهت اجرایی شدن طرح ها را ابتدا در بلوار امام حسین(ع)  و بلوار ولیعصر(عج) کلنگ زنی و شروع کرده است.

ایجاد این دو تقاطع با هزینه شصت میلیارد ریال و از منابع داخلی شهرداری بود و تاثیر زیادی در کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک را به همراه خواهد داشت.

آیین کلنگ زنی این مراسم با حضور امام جمعه محترم، نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، معاون محترم عمرانی فرمانداری، فرماندهی محترم سپاه ناحیه نهاوند، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان شهرستان انجام شد.

شهردار نهاوند ضمن توضیح در خصوص ضرورت اجرای طرح و ارائه گزارش مختصری از عملکرد شهرداری در سال گذشته، برنامه های سال جدید را ارائه کرده و با اجرایی شدن این طرح ها و برنامه های عمرانی روند پیشرفت در نهاوند سرعت بیشتر خواهد داشت و کمبودهای اجرایی در سال گذشته را در این دوره به حداقل خواهیم رساند.

 

دیدگاه شما