تازه های سایت

کد مطلب: 52809
5. ارديبهشت 1402 - 7:49

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجی یوسفی نوید گفت: ایجاد راه دسترسی در معبر دوخواهران به بلوار امام حسین(ع)  به منظور دسترسی بهتر منطقه دوخواهران، پای قلعه و شیخ منصور وچغا توسط شهرداری نهاوند درحال انجام است.

وی اظهار داشت: معبر جدید دوخواهران به بلوار امام حسین(ع) در مراحل پایانی زیرسازی بوده و هم اکنون دسترسی‌هایی جهت ارتباط مناطق با این معبر با تلاش معاونت عمران و شهرسازی شهرداری در حال انجام است تا مناطق تاریخی دو خواهران و پای قلعه و... از بن بست خارج شوند.

شهردار نهاوند در ادامه بیان کرد: کارگاه‌های تولیدی شهرداری با دو شفیت فعال، در تمام روزها اقدام به تولید کف‌پوش، جدول، دال‌بتونی، بلوک سیمانی و... کرده و هم اکنون توسط اکیپ های مختلف در نقاط شهر در حال استفاده برای کارهای عمرانی می‌باشد.

مصالح اولیه‌ی تهیه این تولیدات از معدن شهرداری و سیمان‌های ذخیره در انبار‌های شهرداری که در مرحله اول دریافت شده و مابقی به صورت مرحله دریافت میگردد.

 بازدید میدانی رئیس منابع طبیعی شهرستان،بهمراه مسئول جنگلبانی منابع طبیعی استان همدان  و معاونت حوزه خدمات شهری شهرداری نهاوند از گلخانه شهرداری در آرامستان به منظور احداث نهالستان با تولید ۵۰۰ هزار انواع درخت و نهال با همکاری منابع طبیعی و شهرداری نهاوند

در ابتدای کار شهرداری نهاوند بلافاصله اقدام به تسطیح و زیرسازی جهت انجام کار را شروع کرده که قدمی دیگر در راستای درآمد پایدار و خودکفایی در تولید نهال برای شهر باشد.

 گلخانه شهرداری نیز هم اکنون با کاشت گلهای دائمی و فصلی، حجم بالای از نیازهای فضای سبز را تامین کرده و با توسعه و گسترش به خودکفایی کامل در تولید گل خواهیم رسید.

دیدگاه شما