تازه های سایت

کد مطلب: 52783
1. ارديبهشت 1402 - 14:14
امام جمعه نهاوند گفت: زنان با عفت ایرانی در عرصه های مختلف نقش آفرین هستند ولی دشمنان می خواهند با توطئه به جایگاه زنان پاکدامن ایرانی خدشه وارد کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: وحدت امت اسلامی امروز بسیار مهم است و دشمنان همواره درصدد تفرقه هستند. 

وی اظهار داشت: امروز توطئه های دشمن برملا شده است و آمریکایی ها که می‌خواستند جبهه متحدی در منطقه بر علیه کشور ما ایجاد کنند ولی امروز می بینند شرایط فرق کرده است.

  امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ سپاه از عوامل قدرت نظام است و مسئولان باید سپاه را تقویت کنند چون این نیروی مردمی همواره در هر جا وارد شده خوش درخشیده است. 

وی ادامه داد: سپاه در ابتدا چیزی نداشت و فقط تعدادی جوان متدین و با انگیزه داشت و به حمد الله سپاه امروز به قدرتی در دنیا تبدیل شده که آمریکایی‌ها هم از سپاه حساب می برند. 

حجت الاسلام مغیثی گفت: امروز سپاه و ارتش و همه نیروهای مسلح در مسیر ولایت قرار دارند و به برکت وجود این نیروها ایران اسلامی در دنیا قدرتمند و عزتمند شده است که جای شکرگذاری دارد. 

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت:  زنان ایرانی در عرصه های مختلف دوشادوش مردان در بخش های مختلف انقلاب اسلامی با حجاب و عفت نقش آفرینی کرده اند ولی دشمنان با شعار آزادی می خواهند برخی از زنان را به اشتباه بیندازند و به حایگاه رفیع زنان لطمه بزنند.

  امام جمعه نهاوند ادامه داد: غربی ها در اتفاقات اخیر می خواستند از زن با عفت و حجاب و پاکدامن ایرانی انتقام بگیرند و عده ای هم فریب خوردند ولی بدانند عزت ایران و افتخار ما در عفت و پاکدامنی است و بدانند اگر زن پاکدامن بود می تواند در عرصه های مختلف نقش آفرین باشد. 

وی بیان داشت: در غرب شخصیت زن را در حد یک کالا پائین آوردند که باید در این مورد هوشیار باشیم و فریب نخوریم. 

حجت الاسلام مغیثی در بخش پایانی خطبه ها گفت: نقطه اصلی تهدید و دشمن شماره یک ما آمریکا است و هرجا اقدامی بر علیه اسلام و انقلاب شکل بگیرد پشت پرده آن آمریکا و صهیونیست ها هستند و نباید اشتباه کنیم و دشمن اصلی را بشناسیم.

دیدگاه شما