تازه های سایت

کد مطلب: 52766
30. فروردين 1402 - 1:45
فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه طرح ملی جهش تولید مسکن باید در اولویت دستگاه های مربوطه باشد گفت: در نهاوند مشکل زمین نداریم و بانک ها هم نباید سلیقه ای عمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند گفت:دولت برای تحقق نهضت ملی مسکن به عنوان رسالتی که به آن متعهد شده است و برای تامین این دغدغه مهم مردم کاملا پاشنه کشیده است.

وی اظهار داشت: بانک های نهاوند باید شفاف وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن را اعلام کنند و این شرایط پرداخت برای ما قابل قبول نیست و باید به مردم جواب بدهیم بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن باید تلاش کنند.

احمدوند افزود: بانک ها باید پای کار باشند و در زمینه ضامن ها و پرداخت ها باید وحدت رویه داشته باشند و شرایط را درک کنند و وقتی قرارداد منعقد شده باید پرداختی ها انجام شود.

وی ادامه داد: برخی شعبه ها در ضمانت ها مختلف عمل می کنند که نباید اینطور باشد باید بر اساس چهارچوب و دستورالعمل ها عمل کنند.

فرماندار نهاوند گفت: نباید سلیقه ای عمل شود هم دستگاه های مربوطه و هم بانک ها باید تکلیف را روشن کنند و سلیقه ای عمل نکنند.

وی افزود: ایرادات باید رفع شود و باید آسیب شناسی شود و مشکلات را حل کنیم مثلا در مورد آزمایش خاک باید این مشکل حل شود.

احمدوند بیان داشت: در نهاوند ما مشکل زمین نداریم و قطعات و گروه های ساخت باید مشخص شود و در هفته آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد و گروه های ساخت مشحص خواهد شد.

فرماندار نهاوند گفت: ساختمان های مسکن مهر در شهرهای برزول، گیان و فیروزان باید تعیین تکلیف شوند و خوشبختانه در فیروزان در حال حل شدن است و در گیان و برزول هم باید مسکن و شهرسازی و دستگاه های مربوطه مشکلات را حل کنند.

وی ادامه داد: در بخش آماده سازی زمین ها هم شهرداری و هم مسکن و شهرسازی باید همکاری کنند تا مردم در این بخش مشکلی نداشته باشند.

احمدوند گفت: بانک ها در شورای مسکن باید پاسخگو باشند و اعضای اصلی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه نهاوند در بخش نهضت ملی مسکن در استان پیشتاز است و باید با شفافیت حرکت‌ کنیم، افزود: در زمینه آورده متقاضیان باید اطلاع رسانی شود و کسانی که ثبت نام‌ می کنند باید نسبت به این موضوع دقت داشته باشند.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: مردم را نسبت به شرایط نهضت ملی آگاه کنید که مبالغ آورده و سرمایه مورد نیاز و وام را بدانند که میانه کار انصراف ندهند و در سرعت پروژه اثر منفی بگذارد.

دیدگاه شما