تازه های سایت

کد مطلب: 52758
30. فروردين 1402 - 1:19
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبيح الله درويشی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شهرک با انجام تاکتیک‌های عملیاتی و بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی همچنین فعال کردن گشت‌های انتظامی و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی، یک سارق موتور سیکلت را شناسایی و پس از دستگیری به یگان انتظامی انتقال دادند.

او  افزود: از متهم دستگیر شده یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به این که اقدامات انتظامی و پیشگیرانه پلیس به صورت فعال در حوزه‌های مختلف جرایم به منظور ارتقاء سطح امنیت اجتماعی پایدار در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست: نسبت به رعایت توصیه‌های پیشگیرانه و هشدار‌های انتظامی پلیس به منظور کاهش آسیب‌ها و زیان‌های مادی و معنوی اهتمام ویژه داشته و در حفظ اموال خود کوشا باشند.

سرهنگ درویشی همچنین در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه ها در روستاهای نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار يگان های انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی دهفول به همین منظور با انجام تاکتيک های عملياتی و بکارگيری شگردهای خاص پليسی همچنين فعال کردن گشت های انتظامی و نامحسوس، یک سارق حرفه ای را حين سرقت از مغازه ای در سطح يکی از روستاهای شهرستان شناسايی و پس از دستگيری به يگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصريح کرد: از متهم دستگير شده تعدادی لوازم و تجهيزات سرقت شده کشف و نامبرده به سرقت از مغازه مذکور اعتراف کرد.

سرهنگ درويشی گفت: پرونده قضایی به همین منظور تشکيل و ساير اقدامات قانونی در حال پيگيری و انجام است.

او با اشاره به اينکه اقدامات انتظامی و پيشگيرانه پليس به صورت فعال در حوزه های مختلف جرايم به منظور ارتقاء سطح امنيت اجتماعی پايدار در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست نسبت به رعايت توصيه های پيشگيرانه و هشدارهای انتظامی پليس به منظور کاهش آسيب ها و زيان های مادی و معنوی اهتمام ويژه داشته و در حفظ اموال خود کوشا باشند.

دیدگاه شما