تازه های سایت

کد مطلب: 52757
28. فروردين 1402 - 2:11
فرماندار نهاوند گفت: همه ی شهرستان های استان بانک های مشابه دارند، چرا باید بانک های نهاوند در مورد تسهیلات سخت بگیرند و تسهیلات را پرداخت نکنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، احمدوند فرماندار نهاوند در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند گفت: بحث اقتصاد معیشت فرزندآوری از بحث‌های مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و اگر چه چیزی در دادن تسهیلات به مردم کم کاری کند به مردم خیانت کرده است

وی اظهار داشت :مقام معظم رهبری امسال را سال مهار تورم و رشد تولید اعلام کردند و تولید یکی از پایه های اصلی اشتغال است .

احمدوند افزود: پیگیری یکی دیگر از مواردی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است ، رؤسای بانک ها منویات مقام معظم رهبری را مد نظر گرفته و موارد و نکات را دلسوزانه پیگیری و در این امر مهم به بهترین نحو ممکن ورود پیدا کنند و موانع را برطرف سازند .

فرماندار نهاوند گفت : تأکید ریاست محترم جمهوری هم بر این بوده است که موانع رشد تولید برداشته شوند .

وی افزود : همه ی شهرستان های استان بانک های مشابه دارند، چرا باید بانک های نهاوند در مورد تسهیلات سخت بگیرند و تسهیلات را پرداخت نکنند.

وی تصریح کرد: ایرادات را منعکس کنید تا موانع برطرف شود ، این روال که بانک ها پیش گرفته اند با شعار سال همخوانی ندارد ، اعتبارات داده است سنگ اندازی جلوی پای مردم درست نیست،  پیگیری کنید موانع برطرف شوند .

احمدوند گفت : زیبنده نهاوند نیست که برای اشتغال جوانان موانع ایجاد کنیم .

فرماندار نهاوند بیان داشت: بحث اقتصاد معیشت فرزندآوری از بحث‌های مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و اگر چه چیزی در دادن تسهیلات به مردم کم کاری کند به مردم خیانت کرده است.

وی اظهار داشت: شهرستان نهاوند رتبه اول اقتصاد دانش بنیان را در کشور به خود اختصاص داده است که این حاصل تلاش های نخبگان در پارک علم و فناوری و دانش بنیان نهاوند است.

احمدوند افزود : یک ششم تسهیلات بنیاد علوی به شهرستان نهاوند اختصاص داده شده است اما متأسفانه تنها ۳ نفر از این تسهیلات توانسته اند، استفاده کنند و مابقی هنوز جذب نشده است و اگر این تسهیلات سوخت شود تسهیلات دیگری به پارک علم و فناوری و دانش بنیان نهاوند تعلق نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مسئولین پارک علم و فناوری و دانش بنیان تسهیلات گیرندگان را توجیه کنند که مدارک بدون نقص به بانک‌ها ارائه دهند و بانک ها هم پیگیری کنند تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تسهیلات بنیاد علوی را در اختیار وام گیرندگان قرار دهند .

فرماندار نهاوند در خاتمه گفت: برخی رؤسای بانک ها تلاش مضاعف می کنند تا مردم راحت‌تر از تسهیلات بانکی استفاده کنند که کمال تشکر را از این بانک ها داریم

 

دیدگاه شما