تازه های سایت

کد مطلب: 52715
22. فروردين 1402 - 2:02
جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان نهاوند با حضور امام جمعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی معاون سیاسی، امنیتی فرماندار نهاوند در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در فرمانداری نهاوند گفت: امسال راهپیمایی روز قدس اهمیت ویژه‌ای دارد و ملت های مسلمان با حضور خود حمایت شان را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

وی اظهار داشت: با جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و قطعاً حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به هوشمندی مردم ایران پررنگ‌تر از سال‌های قبل خواهد بود.

کیانی در ادامه افزود: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان و ادامه راه شهید قدس حاج قاسم سلیمانی است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

معاون فرماندار نهاوند افزود: علاوه بر نهاوند در شهرهای برزول، گیان، فیروزان و ۸ روستای بزرگ شهرستان که از قبل اعلام آمادگی کرده اند راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به دعوت مسولان شهرستان از معاون وزیر دفاع در روز قدس آقای سردار طلایی نیک سخنران مراسم روز قدس نهاوند خواهند بود.

کیانی اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز قدس در نهاوند از ساعت ۱۰:۳۰ و در شهرهای فیروزان، برزول و گیان و دیگر مناطق از ساعت ۱۱ صبح جمعه به سمت میعادگاه های نماز جمعه انجام می شود.

در این جلسه هم چنین مسیر راهپیمایی روز قدس مورخ ۲۵ فروردین از مقابل مسجد شهید حیدری به سمت میدان امام خمینی(ره) و مصلی نماز جمعه اعلام شد.

دیدگاه شما