تازه های سایت

کد مطلب: 52692
20. فروردين 1402 - 3:39
افزایش خودسرانه کرایه برخی مسیرهای شهر نهاوند موجب گلایه شهروندان شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، برخی از تاکسی های شهر نهاوند به صوورت خودسرانه کرایه ها را افزایش داده اند تا در سایه عدم نظارت مسئولان مربوطه، مردم از این وضعیت گلایه کنند.

شهروندان در پیام هایی اعلام کردند؛ سلام یه سوال دارم چرا کسی کمک نهاوند نمیده چرا کرایه برخی مسیرهای شهر از ۳ هزار تومان شده ۵ هزار تومان و کسی نیست پیگیری کنه

تاکسی ها هم نرخنامه رو نزدن جلو ماشین ها که بدونیم چقدر باید پول بدیم همه میگن نه گرون نشده پس چرا پول اضافه میگیرن اگر گرون نشده؟؟

 نرخ جدید کرایه تاکسی در شهر همدان اعلام شده ولی در شهر نهاوند این نرخنامه در سال جدید اعلام نشده و این موضوع باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده و آنها از گرفتن کرایه بیشتر توسط برخی راننده ها گلایه دارند و خواستار پیگیری و حل این مشکل شدند.

این روزها چند نرخی بودن کرایه‌های تاکسی و بی انصافی برخی رانندگان صدای مسافران را درآورده و سبب گلایه آنان از مسئولان دست اندرکار این حوزه و ضعف نظارت‌ها شده است.

علی رغم اینکه نرخ تاکسی در نهاوند بنا بر مصوبه شورای شهر و تایید کمیته انطباق افزایش پیدا می کند ولی متاسفانه برخی تاکسیداران به ویژه در مسیر شهرک شهیدحیدری ، ترمینال و بیمارستان علیمرادیان از اسفندماه از مسافران بیش از نرخ مصوب کرایه اخذ می کنند...

امیدواریم سازمان حمل و نقل همگانی و معاونت بازرسی و نظارت بر قیمت های نهاوند به این موضوع رسیدگی و نظارت کنند.

دیدگاه شما