تازه های سایت

کد مطلب: 52650
15. فروردين 1402 - 3:17
اولین جلسه شورای اداری نهاوند در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اولین جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند در سال جدید با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان اجرایی در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در این جلسه اظهار داشت: امروز ۱۴ فروردین سالروز شهادت سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس و افتخار نهاوند است و زندگی این شهید عزیز برای همه ما درس و پیام است.

وی اظهار داشت: تحقق شعار سال و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای خدمت رسانی به مردم وظیفه همه مسئولان است.

امام جمعه نهاوند افزود: فرصت خدمت رسانی به مردم بسیار مغتنم است و باید قدر دانسته شود و مسئولان هرچه بیشتر از این فرصت برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این جلسه گفت: امیدواریم در سال جاری با توجه به بارش های مناسب و اعتبارات دولت برای احداث کانال های انتقال آب کشاورزی، مشکل بحران آب نداشته باشیم.

وی اظهار داشت: نهاوند در سال گذشته با درایت مسئولان و هوشیاری مردم هیچ گونه مشکل امنیتی نداشت که جای قدردانی از مردم آگاه و با بصیرت نهاوند دارد.

فرماندار نهاوند افزود: اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان و اختصاص درصدی از سهم آن به شهرستان باعث شد، تعدادی از پروژه های نیمه تمام شهرستان تکمیل شوند.

احمدوند عنوان کرد: توجه به معیشت مردم از مطالبات مهم است که تاکید و فرمایش رهبر معظم انقلاب هم هست و انتظار می رود متولیان موضوع حتما با کار و تلاش مضاعف در اجرایی شدن فرمایش و دغدغه ایشان نسبت به رشد تولید و جذب سرمایه گذار کمک و به رفع موانع کمک کنند.

فرماندار نهاوند با تاکید بر تعیین تکلیف سرپرستی ادارات شهرستان اظهار داشت: تغییر مدیران ادارات وظیفه دولت است و اجازه دخالت به هیچ شخصی را در این رابطه نمی دهیم.

وی ادامه داد: آمار تصادفات در سطح شهرستان نهاوند در سال گذشته ۳۶ درصد کاهش داشته است.

احمدوند گفت: فرمایشات و دغدغه مقام معظم رهبری اقتصاد و بهبود معیشت مردم است و در شعار سال هم بر این موضوع تاکید داشتند و وظیفه ما هم عمل به فرمایشات ایشان در راستای تحقق شعار سال است.

وی در پایان بیان داشت: بیش از ۱۲۰ هزار گردشگر از جاذبه های شهرستان بازدید کردند و با وجود کاهش تصادفات در شهرستان موضوع خاصی رخ نداد اگر چه انتظار می رفت برخی محورها خط کشی و ایمن شوند.

 

دیدگاه شما