تازه های سایت

کد مطلب: 52573
6. فروردين 1402 - 14:52
نماینده مردم شهرستان نهاوند و نماینده سازمان برنامه و بودجه كشور از مجموعه ورزشی علیمرادیان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پس از چندین مرتبه اعلام خبر واگذاری مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند و تاخیر در انجام این مهم، ظاهرا سرانجام کار به اتمام رسیده است.

با این انتقال، اداره این مجموعه ورزشی با توافق با مالک این مجموعه مهندس حسین علیمرادیان به اداره ورزش و جوانان واگذار می شود.

حالا این اتفاق به مرحله نهایی رسیده است و از این به بعد اداره و نگهداری مجموعه ورزشی علیمرادیان با اداره ورزش و جوانان خواهد بود.

این انتقال و نگهداری مجموعه بزرگ علیمرادیان به اعتبار و بودجه نسبتا زیادی نیاز دارد که قاعدتا با بودجه اداره ورزش و جوانان همخوانی ندارد و نیاز به تامین اعتبار از دیگر راه ها است.

در همین راستا ميرزايى نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور با همراهی شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی و جوانمردی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به منظور بررسی اعتبار مورد نیاز برای بازسازی و تعمیرات بخش های مختلف از مجموعه ورزشی علیمرادیان بازدید کردند.

شهبازی نماینده نهاوند در این بازدید گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته ۷ میلیارد تومان اعتبار نقدی برای این ورزشگاه گرفته شد که به دنبال افزایش اعتبارات جهت رفع کمبودهای آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه مهم که توسط خیر بزرگوار جناب آقای مهندس علیمرادیان ساخته شده است نیازمند پیگیری جهت تأمین اعتبار و تجهیز است، اظهار داشت: پیرو نامه نگاری های صورت گرفته و با توجه به حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور، مقرّر شد که این ورزشگاه صاحب ردیف اعتباری مشخص و دائم شود که یک اتفاق مهم برای ورزش شهرستان خواهد بود.

 مجموعه ورزشی علیمرادیان با داشتن امکانات بسیار خوب و چندین سالن و بخش مختلف یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی در غرب کشور است که توانایی میزبانی از مسابقات مختلف را دارد.

زمین چمن مناسب، سالن سرپوشیده ۶ هزار نفری، پیست دو و میدانی از جمله امکانات این مجموعه است که متاسفانه به دلیل کم توجهی تجهیزات زیادی از این مجموعه تخریب و مورد سرقت قرار گرفته است.

امیدواریم این تغییر و تحول به نفع مجموعه و ورزش شهرستان باشد و با مدیریتی صحیح زمینه حضور تیم های مختلف ورزشی در شهرستان فراهم شود و موجب توسعه ورزش در نهاوند شود.

دیدگاه شما