تازه های سایت

کد مطلب: 52569
6. فروردين 1402 - 14:22
کارشناس هواشناسی همدان با اشاره به اینکه سه‌شنبه از شدت بارش ها کاسته و در برخی ساعات بارش پراکنده مورد انتظار است، گفت: دمای روزانه به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری شکیب اظهار کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه با تقویت سامانه بارشی در بعضی ساعات وزش باد شدید موقت، رگبار باران و با احتمال رعدوبرق و در نقاط مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: از بعدازظهر امروز به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود که در برخی از ساعات بعدازظهر و امشب بارش خفیف و پراکنده باران در نقاط مختلف استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی همدان با اشاره به اینکه سه‌شنبه از شدت بارش‌ها کاسته و در برخی ساعات بارش پراکنده مورد انتظار است؛ افزود: در طول فعالیت سامانه بارشی دماهای کمینه افزایشی و دمای روزانه به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

باقری شکیب گفت: طی شبانه روز گذشته نوسانات دما در همدان در گرم‌ترین ساعات ۱۶ درجه سانتی گراد و در خنک‌ترین ساعات یک درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده است.

وی بیان کرد: اسدآباد و نهاوند با ۱۷ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقاط استان و صبح امروز، شهرستان بهار با دمای صفر سردترین نقطه استان ثبت شده است.

دیدگاه شما