تازه های سایت

کد مطلب: 52563
5. فروردين 1402 - 14:00
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با کاهش تورم و افزایش تولید شرایط معیشتی و زندگی مردم بهبود پیدا می کند و مشکلات اقتصادی کمتر می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شعار سال گفت: نامگذاری سال ها توسط رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر بیشتر در مورد حل مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم بوده است.

وی اظهار داشت: امسال هم سال با نام "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده است که باید مورد توجه و عمل همه مسئولان باشد تا این دغدغه رهبر انقلاب هم مرتفع شود.

نماینده مردم نهاوند افزود: رشد تولید باعث بهبود شرایط اقتصادی می شود و دولت در این بخش با برداشتن موانع تولید باید مسیر را برای رونق تولید هموار تر کند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال های اخیر همواره بر رفع موانع تولید تاکید داشتند و مجلس و دولت باید در این راستا حرکت کنند.

شهبازی اظهار داشت: نقش بانک ها، سازمان ها وزارت خانه های مرتبط در رونق تولید بسیار مهم و اثر گذار است چون با رشد تولید اقتصاد کشور شکوفا می شود و بیکاری کاهش می یابد.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: دغدغه رهبر انقلاب بهبود معیشت مردم است که امیدواریم با تحقق شعار امسال شاهد بهبود شرایط اقتصادی جامعه باشیم.

وی بیان کرد: اصلاح ساختار اقتصادی و بودجه ای کشور یکی دیگر از نکات مهمی است که به کاهش تورم منجر می شود.

شهبازی افزود: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی، جذب سرمایه گذار و کاهش تورم در دستور کار مسئولان و به ویژه مجلس قرار دارد و مجلس برای تحقق شعار سال همه وظايف خود را انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه مجلس در راستای رونق تولید قوانین خوبی مانند صدور مجوزها را تصویب کرده است؛ گفت: مجلس با اهرم هایی که دارد بر روند اجرای قوانین مرتبط با رشد تولید نظارت دارد و به همراه دولت به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل خواهد کرد.

دیدگاه شما