تازه های سایت

کد مطلب: 52562
5. فروردين 1402 - 14:00
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: با ورود سامانه بارشی در برخی ساعات امشب بارش خفیف و در یکشنبه و سه‌شنبه بارش، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه از بعدازظهر امروز به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی در برخی ساعات امشب بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکشنبه و سه‌شنبه این سامانه بارشی تقویت می‌شود افزود: در برخی ساعات وزش شدید و موقتی باد، بارش باران، احتمال رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد پدیده‌های جوی استان خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان تاکید کرد: بعدازظهر سه شنبه از شدت سامانه بارشی کاسته می‌شود و تنها بارش‌های پراکنده مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه در طول فعالیت این سامانه بارشی دمای کمینه افزایش می‌یابد خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نوسان دمای هوای همدان بین ۱۶ و یک درجه سانتیگراد ثبت شده است.

باقری شکیب یادآور شد: طی روز گذشته اسدآباد و نهاوند با ۱۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان و صبح امروز شهرستان بهار با صفر درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه در استان در گزارش شده است.

دیدگاه شما