تازه های سایت

کد مطلب: 52535
1. فروردين 1402 - 0:09
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال دختران کشورمان در تورنمت کافا با درخشش فوتبالیست نهاوندی به مقام نایب قهرمانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در تورنمنت كشورهاي  آسیای ميانه (كافا) مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابتها را کسب کرد.

وی اظهار داشت: تیم ملی فوتبال نوجوانان خود را برای مسابقات دور اول قهرمانی زیر 17 سال آسیا که اردیبهشت ماه 1402 در اردن برگزار می شود؛ آماده می کند.

جوانمردی افزود: تیم کشورمان با حضور بیتا خزایی فوتبالیست نهاوندی در تورنمنت نوجوانان کافا 2023 با کسب دو پیروزی برابر تیم های تاجیکستان و قرقیزستان و شکست برابر ازبکستان به مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابتها دست یافت.

وی ادامه داد: خانم بيتا خزايى اهل شهر فیروزان، پرورش يافته باشگاه فوتبال ادیب نهاوند و از شاگردان سميه روزبهانی مربی با دانش و موفق فوتبال بانوان نهاوند است.

‍ بانوان نهاوند صدر نشین گروه D لیگ بسکتبال بانوان کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند همچنین از صدرنشینی تیم بسکتبال بانوان نهاوند در مرحله مقدماتی گروه D لیگ بسکتبال دسته دوم بانوان کشور خبر داد.

وی گفت: تیم بسکتبال بانوان نهاوند در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور توانست با کسب ۱۵ امتیاز بعنوان صدرنشین گروه D  این دوره از مسابقات به مرحله حذفی صعود کند.

حوانمردی بیان کرد: مرحله برگشت گروه D با حضور ۵ تیم به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد که تیم های نهاوند و مهرسام تهران به عنوان تیم اول و دوم گروه خود به مرحله حذفی صعود کردند.

وی افزود: تیم خانه بسکتبال نهاوند در این مرحله از مسابقات با مربیگری مرضیه گرایی مربی با دانش نهاوندی موفق به صعود به مرحله بعد شد.

دیدگاه شما