تازه های سایت

کد مطلب: 52488
20. اسفند 1401 - 20:00
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه مواد پروتئینی از روز شنبه ۱۳ اسفندماه در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر میثم قیاسی در تشریح این خبر گفت: با توجه به طرح تشدید نوروزی و ایام ماه مبارک رمضان و جلوگیری از شيوع آلودگي‌هاي ناشي از فساد انواع فرآورده های خام دامی و با هدف تضمين سلامت و امنيت مواد غذايي از تاریخ  ۱۳ اسفند ماه جاری تا  ۴ اردیبهشت ماه  ۱۴۰۲ توسط  ۲ اكيپ ثابت و ۲ سیار ، كارشناسان و بازرسان بهداشتي دامپزشكي در بیش از ۳۵۰ واحد مراكز توليد، نگهداري، حمل و عرضه فرآورده هاي خام دامي در سطح شهرستان اجرا می شود.

  وی افزود: به منظور نظارت بهداشتي بر فرآورده هاي خام دامي از قبيل گوشت قرمز، گوشت سفيد(مرغ وماهي)، شير، تخم مرغ، عسل و ... از کلیه واحدهای شهرستان در این ایام در دو نوبت صبح و عصر بازدید و نظارت صورت می گیرد و کلیه فرآورده هاي خام دامي غير بهداشتي و غير قابل مصرف براي انسان جمع آوري، ضبط و معدوم می گردد. 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند در پایان از همشهریان محترم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن 08133429126 یا به سامانه 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش دهند.

دیدگاه شما