تازه های سایت

کد مطلب: 52480
19. اسفند 1401 - 11:16
واگذاری هرچه زودتر مجموعه ورزشی علیمرادیان به اداره ورزش و تخصیص اعتبارات برای تجهیز این مجموعه بزرگ ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پس از آنکه مسابقات بسکتبال بانوان در لیگ دسته دوم کشور در مجموعه ورزشی علیمرادیان بدلیل ریزش باران از سقف سالن و جمع شدن آب باران در کفپوش زمین مسابقه با تاخیر ۲ ساعته برگزار شد و باعث نارضایتی مربیان و تیم‌های حاضر در مسابقات شد و حواشی قابل توجهی را به دنبال داشت، فرماندار نهاوند از این مجموعه ورزشی بازدید و خواستار تعجیل در واگذاری این مجموعه به اداره ورزش شد.

اگر چه پیش از این هم بدلیل مدیریت نادرست مجموعه و به سرقت رفتن برخی تجهیزات و تخریب امکانات این مجموعه از جمله وسایل خوابگاه و سالن ها و بخش های مختلف آن، موضوع این واگذاری مطرح شد اما عملا اقدام خاصی صورت نگرفت.

این عدم واگذاری تا ایجاد حاشیه در مسابقات بسکتبال بانوان در این مجموعه باعث شد تا سقف سوراخ تلنگری چندین باره ای برای تعیین تکلیف این مجموعه رها شده باشد.

این اتفاق باعث شد تا بلکه متولیان حرکتی کنند و مانع از بین رفتن کامل این سرمایه بزرگ که سیر سقوط آن را از پایگاه المپیک غرب به مجموعه ای رها شده در حال گذراست، شود.

در این بازدید ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند با ابراز نگرانی از وضعیت نگهداری مجموعه و خصوصا زمین چمن فوتبال خواستار واگذاری سریع مجموعه ورزشی علیمرادیان به اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند جهت ساماندهی شد.

‍ تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر، تجهیز و بازسازی مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند

سلیمان جوانمردی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند نیز در این خصوص گفت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده و حمایت مسئولین ارشد استان و شهرستان واگذاری مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند به اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند به زودی انجام می پذیرد.

جوانمردی بیان کرد: با توجه به اینکه طی سالیان اخیر به علت تخریب و سرقت برخی از تجهیزات و زیر ساختهای مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان از قبیل؛ استخر و خوابگاه در حال حاضر قابل استفاده نمی باشند و طی بازدیدهای بعمل آمده توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان، نماینده و فرماندار شهرستان و همچنین مسئولین سازمان برنامه و بودجه استان از این مجموعه بزرگ ورزشی مبلغ ۷ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و بازسازی مجموعه به صورت اوراق اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه اعتبار تخصیص به استادیوم ورزشی مهندس علیمرادیان  از محل اعتبارات توازن استانی به صورت اوراق تخصیص یافته است؛ آقای شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند در حال رایزنی، پیگیری و مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه کشور جهت تبدیل اسناد اوراق به وجه نقد می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند بزرگترین مجموعه ورزشی خیّر ساز کشور و یکی از بی بدیل ترین مجموعه های ورزشی کشور می باشد که توسط آقای مهندس علیمرادیان جهت توسعه و پیشرفت ورزش نهاوند، استان و کشور احداث شد.

 جوانمردی گفت: امیدواریم با واگذاری این مجموعه به اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند و انجام تعمیرات، تجهیز و بازسازی آن در آینده نزدیک شاهد استفاده و بهره برداری ورزشکاران و علاقمندان از استخر شنا و خوابگاه و سایر امکانات و اماکن آن باشیم و مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان میزبان رویدادهای معتبر ورزشی باشد.

دیدگاه شما