تازه های سایت

کد مطلب: 52473
18. اسفند 1401 - 2:19
تعدادی از مردم شهر و روستاهای نهاوند به افزایش خودسرانه کرایه اعتراض کردند و خواستار بررسی این مورد توسط مسئولان شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، چند روزی است که رانندگان شهر و تعدادی از روستاهای نهاوند به صورت خودسرانه اقدام به افزایش کرایه تاکسی و مسافربرهای شخصی کرده اند.

طی روزهای گذشته مردم شهر و روستاهای مختلف با تماس تلفنی و ارسال پیام های متعدد از افزایش خودسرانه کرایه ها ناراحت و گلایه داشتند.

مردم در‌ پیام ها اعلام می کنند که رانندگان می گویند همه چی گران شده است؛ کرایه ما هم گران شده است.

مردم روستاهای نهاوند نیز اعلام کردند کرایه برخی روستاها بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است که این کرایه واقعا قابل قبول نیست.

مردم از بخشداران و مسئولان تاکسی رانی انتظار دارند به این موضوع ورود کنند و علت افزایش کرایه ها را پیگیری کنند.

مسئولان مربوطه در حوزه حمل و نقل درون و برون شهری اگر افزایش قیمتی مصوب شده است در اختیار رسانه ها قرار دهند تا جهت اطلاع مردم منتشر شود.

هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی نداشته ایم/نرخ کرایه همان نرخ مصوب قبلی است

وحید باباذین رئیس سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی شهر نهاوند در این خصوص گفت: کرایه تاکسی های شهر نهاوند، هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته اند و رانندگان تاکسی باید بر اساس همان نرخ مصوب قبلی مسافران را جابجا کنند.

وی افزود: از امروز نرخنامه قبلی مصوب سال ۱۴٠۱ توسط ماموران سازمان تاکسیرانی بر روی شیشه تاکسی ها نصب می شود.

باباذین با بیان اینکه ما تابع قانون هستیم و تا این لحظه افزایش قیمتی مصوب و ابلاغ نشده است گفت: مردم می توانند هر گونه گرفتن کرایه اضافه یا تخلف رانندگان تاکسی را به همراه شماره پلاک به  شماره همراه ۰۹۱۸۵۹۰۳۷۶۸ اطلاع دهند.

امیدواریم مسئولان به این دغدغه همشهریان در ایام پایانی سال توجه ویژه ای داشته باشند و با متخلفان برخورد قانونی انجام دهند.

دیدگاه شما